مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ نوتیس‌ (اخطار) گل محمدی را داد.

رضا درویش, مدیر عامل پرسپولیس, یحیی گل محمدی - درویش جواب گل‌محمدی را داد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با پیکان باز هم تاکید کرد که با این باشگاه قراردادی ندارد و نامه فسخ را فرستاده و از سوی باشگاه هنوز جلسه ای با او گذاشته نشده با این حال مسئولان باشگاه پرسپولیس نظر متفاوتی دارند و می گویند قرارداد سرمربی تیمشان قانونی فسخ نشده و او درخواست فسخ را فرستاده است.

درخواست فسخ به منزله فسخ نیست و در صورتی فسخ رسمی است که در سازمان لیگ ثبت شود. از سوی دیگر یحیی گل محمدی از این گلایه داشت که نامه های اخطاری او به باشگاه مورد بی مهری قرار گرفته و کسی به آن توجه نکره است اما در آخرین پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس مشخص شد که رضا درویش مدیرعامل این باشگاه جواب نامه های گل محمدی را که در چند بند بوده پاسخ داده است.

این نامه ظاهرا بعد از بازی با پیکان برای یحیی گل محمدی ارسال شده و گویا درویش نگاه حمایتی به تیم و او داشته است. این نامه بعد از بازی با پیکان ارسال شده تا تمرکز سرمربی تیم برای بازی حفظ شود.

قرار است در اولین نشست هیئت مدیره هم یحیی گل محمدی حضور پیدا کند. پیش از این قرار بود روز چهارشنبه در نشست هیئت مدیره سرمربی سرخ ها حضور پیدا کند اما به دلیل سفر سرخپوشان به قزوین و همچنین ادامه جلسات باشگاه با سازمان خصوصی سازی این نشست بدون گل محمدی برگزار شد.

منبع: خبـر ورزشی