به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت: روز ۲۶ مهر ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا در حال گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر عج تهران بودند که به یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت: روز ۲۶ مهر ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا در حال گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر عج تهران بودند که به یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی با استفاده از شلیک چند تیر هوایی، موتورسیکلت متوقف و موتورسوار دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک افشانه اشک آور و ۴ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و با استعلام از سابقه متهم مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد زورگیری می باشد.

به گفته این مقام قضائی کلیه مال باختگان به همراه متهم پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا