نشست سراسری سرپرستی‌های استانی روزنامه اطلاعات آغاز شد
نشست سراسری سرپرستی‌های استانی روزنامه اطلاعات آغاز شد

  به گزارش «اطلاعات آنلاین»، نشست دو روزه سرپرست‌های استانی روزنامه اطلاعات با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه، اعضای هیات مدیره و دبیران تحریریه در سالن جلسات موسسه آغاز شد. دکتر فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که مهمان ویژه افتتاحیه این نشست دو روزه بود، در سخنانی یاد […]

نشست سراسری سرپرستی‌های استانی موسسه اطلاعات آغاز شد

 

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، نشست دو روزه سرپرست‌های استانی روزنامه اطلاعات با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه، اعضای هیات مدیره و دبیران تحریریه در سالن جلسات موسسه آغاز شد.

دکتر فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که مهمان ویژه افتتاحیه این نشست دو روزه بود، در سخنانی یاد مرحوم دعائی را گرامی داشت و با تاکید بر تقویت محتوایی فعالیت استانی موسسه اطلاعات، روزنامه اطلاعات را رسانه‌ای فراگیر و دارای مخاطب در سراسر کشور دانست و بر تاثیرگذاری رسانه‌ای در داخل و خارج کشور علیرغم بروز شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن صدسالگی روزنامه اطلاعات، تقویت مهارت خبرنگاران استانی در کنار استفاده از فضای نوین اطلاع رسانی در فضای مجازی، همچنین ظرفیت بین المللی موسسه اطلاعات در رویدادهای مختلف را نقطه کانونی چشم انداز توسعه موسسه اطلاعات دانست و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام آمادگی برای رفع نیازهای صنفی خبرنگاران استانی، در خصوص ارتقای مهارت خبرنگاران استانی و برگزاری دوره های مختلف، نیز آمادگی همکاری دارد.

بر اساس این گزارش، دکتر صالحی، سرپرست موسسه اطلاعات نیز در ابتدای این نشست با یاد زنده یاد حجت الاسلام والمسلمین دعائی، به نگاه توسعه محور در مدیران قبل و بعد از انقلاب موسسه اطلاعات اشاره کرد و گفت: این نگاه ویژه در عصر جدید ارتباطات نیز باید حفظ و متناسب با فضای روز جامعه، رشد کند. وی با اشاره به نزدیکی صدسالگی روزنامه اطلاعات، «مردمی بودن، اخلاق مداری و حرفه‌ای گرایی» را سه عنصر اصلی ماندگاری و امضای موسسه اطلاعات عنوان کرد و بر حفظ این شاخص ها در دوره جدید بویژه در فضای مجازی تاکید کرد.

نشست سرپرستی‌های استانی روزنامه اطلاعات با برگزاری پنل های تخصصی و متنوع تا غروب روز یکشنبه ۳۰ مهرماه در موسسه اطلاعات ادامه دارد.

نشست سراسری سرپرستی‌های استانی موسسه اطلاعات آغاز شد

منبع: اطلاعات انلاین