اخبار فوتبال ایراندر ادامه هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود مسی‌ها پایان رسید. در این بازی فرشید باقری (۱۱) و منتظر محمد (۸۵) برای […]

- پیروزی شیرین مس مقابل ذوب‌آهن/ ربیعی مقابل شاگردان سابقش تسلیم شد

اخبار فوتبال ایراندر ادامه هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود مسی‌ها پایان رسید.

در این بازی فرشید باقری (۱۱) و منتظر محمد (۸۵) برای مس و محمدجواد محمدی (۶۳) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. گل پیروزی‌بخش مس را منتظر محمد بازیکنی که قرار بود این فصل برای استقلال بازی کند، اما به صورت قرضی به تیم الهامی پیوست، به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند.

رضا عادل داور دیدار ذوب‌آهن اصفهان – مس رفسنجان بود که در این دیدار به مهرداد رضایی از ذوب‌آهن و علی عدنان، حسن جعفری و مجید نصیری از مس اخطار داد.

محمد ربیعی که مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود، دومین شکست خود را با ذوب‌آهن متحمل شد و تیمش با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت. شاگردان ساکت الهامی نیز با هشت امتیاز جایگاه نهم را به خود اختصاص دادند.

منبع: خبـر ورزشی