ربیعی مقابل شاگردان سابقش مغلوب شد/ شکست تراکتور مقابل شمس آذر در تبریز
ربیعی مقابل شاگردان سابقش مغلوب شد/ شکست تراکتور مقابل شمس آذر در تبریز

در ادامه هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود مسی‌ها پایان رسید. در این بازی فرشید باقری (۱۱) و منتظر محمد (۸۵) برای مس و محمدجواد […]

- ربیعی مقابل شاگردان سابقش مغلوب شد/ شکست تراکتور مقابل شمس آذر در تبریز

در ادامه هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود مسی‌ها پایان رسید.

در این بازی فرشید باقری (۱۱) و منتظر محمد (۸۵) برای مس و محمدجواد محمدی (۶۳) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. گل پیروزی‌بخش مس را منتظر محمد بازیکنی که قرار بود این فصل برای استقلال بازی کند، اما به صورت قرضی به تیم الهامی پیوست، به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند.

محمد ربیعی که مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود، دومین شکست خود را با ذوب‌آهن متحمل شد و تیمش با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت. شاگردان ساکت الهامی نیز با هشت امتیاز جایگاه نهم را به خود اختصاص دادند.

همچنین تیم فوتبال تراکتور تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل شمس آذر قزوین صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۷ و محمدرضا رضایی در دقیقه ۳۳ دروازه تراکتور را گشودند تا شاگردان سعید دقیقی با برد راهی رختکن شوند. شمس آذر در آغاز نیمه دوم مجدداً به گل رسید و امیرمحمد نسایی در دقیقه ۴۷ گل سوم شمس آذر را به ثمر رساند.

مهدی عبدی با گلزنی در دقیقه ۷۰، یکی از گل‌های خورده تراکتور را جبران کرد و ریکاردو آلوز در دقیقه ۸۱، گل دوم تراکتور را ثبت کرد که این گل‌ها برای فرار تیم پاکو خمس از شکست کافی نبودند.

تراکتور که پس از دو شکست در دو هفته نخست موفق به کسب چهار پیروزی متوالی شد، سومین باخت خود در این فصل را تجربه کرد و با ۱۲ امتیاز، در رده سوم جدول باقی ماند. شمس آذر نیز که برای دومین بار در لیگ بیست‌وسوم طعم پیروزی را چشید، با چهار امتیاز جایگاه خود را در رده پانزدهم جدول مستحکم کرد و به صعود به رده‌های بالاتر امیدوارتر شد.

باشگاه خبرنگاران