در حالی که منابع خبری اوضاع غزه را با توجه به کمبود جدی آب، غذا و دارو و حمله قریب الوقوع زمینی اسرائیل، «فاجعه کامل» توصیف کرده‌اند، نخستین محموله‌ کمک‌های بشردوستانه‌ دولت عربستان به این منطقه ارسال شد که انتشار تصویری از این اقلام اهدایی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است

 

در حالی که منابع خبری اوضاع غزه را با توجه به کمبود جدی آب، غذا و دارو و حمله قریب الوقوع زمینی اسرائیل، «فاجعه کامل» توصیف کرده‌اند، نخستین محموله‌ کمک‌های بشردوستانه‌ دولت عربستان به این منطقه ارسال شد که انتشار تصویری از این اقلام  اهدایی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

بر اساس اخبار منتشر شده دولت عربستان در بخشی از کمک اهدایی خود، ‌کفن در دو‌ شکل زنانه و مردانه برای کشته شدگان جنگ غزه را ارسال کرده است!

غزه، چشم انتظار کمک ایران، عربستان جلودار شد

همزمان با انتشار خبر از کمک‌های ‌عربستان سعودی برای مردم غزه، محموله‌ کمک‌های اهدایی ایران به مردم  فلسطین ارسال شد.

نحوه ارسال کمک‌های ایران به غزه

خبرگزاری فارس به نقل از رئیس جمعیت هلال‌احمر:

* سه بیمارستان سیار با هواپیما به همراه سازه‌ها و داروها به غزه اعزام خواهند شد.

* همچنین نامه‌ای را مستقیماً به صلیب سرخ جهانی و رئیس هلال‌احمر مصر ارسال کرده‌ایم و طی آن درخواست استقرار سازه‌های بیمارستان سیار در کشور مصر را داشته‌ایم تا بتوانیم در صورت بازگشایی این مرز حداقل برخی از مصدومان را در بیمارستان‌های سیار خود مداوا کنیم.

* ما به اندازه ۶۰ تن تجهیزات پزشکی و اقلام زیستی و بسته‌های ۷۲ ساعته غذایی آماده‌ کرده‌ که با هواپیما ارسال شد.

  • ما همچنین  به منظور کمک بیشتر به مردم غزه یک کشتی را از طریق دریا اعزام خواهیم کرد تا بتواند اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی را به این مناطق ارسال کند.
  • برترین ها

+