آخرین تلاش‌های فدراسیون فوتبال؛ نتیجه بازی الاتحاد – سپاهان را ۳-۰ نکنید!
آخرین تلاش‌های فدراسیون فوتبال؛ نتیجه بازی الاتحاد – سپاهان را ۳-۰ نکنید!

با اینکه به استقبال بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم، هنوز تکلیف دیدار برگزار نشده سپاهان در برابر الاتحاد مشخص نشده است.

 

به گزارش زیرنویس، الاتحاد برای بازی با سپاهان در هفته ی دوم لیگ قهرمانان آسیا به اصفهان سفر کرد و با وجود حضور دراستادیوم نقش‌جهان حاضر به ورود به زمین نشد! البته تیم داوری هم از حضور در زمین سر باز زدند و دلیل هم محقق نشدن درخواست ناظر بازی از باشگاه سپاهان بوده است.

علاوه بر باشگاه سپاهان فدراسیون فوتبال هم مکاتباتی به صورت رسمی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت تا نتیجه این بازی ۳-۰ به سود الاتحاد اعلام نشود. مهدی تاج نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پای نامه‌ای را امضا کرد که در آن به تکرار بازی تاکید شده است. جالب اینجاست به تازگی یک ایرانی به عنوان رئیس کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است. البته دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد این پرونده مصاحبه کرده و گفته این انتخاب تاثیری در رای صادره و نهایی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد داشت.

تازه‌ترین خبر در مورد این پرونده برگزاری بازی در زمین بی‌طرف است. البته این خبر گمانه‌زنی است و رای نهایی را کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی