بعد از اینکه حبیب کاشانی از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب شد، این مدیر تلاش کرد، محمد ربیعی یا افشین قطبی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کند اما فدراسیون فوتبال با توصیه امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کرد. در […]

- قلعه‌نویی باز هم سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کند!

بعد از اینکه حبیب کاشانی از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب شد، این مدیر تلاش کرد، محمد ربیعی یا افشین قطبی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کند اما فدراسیون فوتبال با توصیه امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کرد.

در نتیجه تیم امید هم شانس قهرمانی در بازی‌های آسیایی را از دست داد و هم سهمیه المپیک را. با اینکه مربی‌ای که امیر قلعه‌نویی به فدراسیون فوتبال معرفی کرد، در تیم امید ناکام ماند با اعلام فدراسیون فوتبال سرمربی بعدی تیم ملی امید هم با نظر امیر قلعه‌نویی انتخاب می‌شود.

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره می‌گوید: زمان اتخاب عنایتی هم گفتم زنجیره ارتباطی تیم امید با تیم بزرگسالان، به هم پیوسته است. نظر سرمربی تیم ملی در این خصوص مهم است. قطعا در بحث‌های بعدی هم نظر قلعه‌نویی برای تیم امید موثر خواهد بود. یک پروسه فنی و تخصصی دارد که به زودی شروع خواهد شد. در نهایت به آنچه که تصمیم‌گیری شود را اعلام می‌کنیم.

جالب اینجاست سرمربی تیم ملی بعد از حذف تیم ملی امید هیچ صحبتی پیرامون عملکرد رضا عنایتی نداشت اما پیش از آغاز بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال و بازی‌های آسیایی به دفعات از این مربی جوان حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: عذرخواهی فدراسیون فوتبال با طعنه به گل‌محمدی/ اسپانسر تیم ملی؟ شرایط اقتصادی کشور خوب نیست/ صداوسیما مسائل را شخصی کرده!

منبع: خبـر ورزشی