روسای چند فدراسیون تهدید شدند؛ تنبیه‌شان می‌کنیم
روسای چند فدراسیون تهدید شدند؛ تنبیه‌شان می‌کنیم

به‌گزارش «اطلاعات آنلاین»، محمود خسروی وفا در نشستی که به منظور بررسی عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی با حضور. خبرنگاران برگزار شد، از عملکرد علیرضا دبیر و تیم اعزامی اش در کشتی حمایت کرد. وی گفت: بعضی روسا گفته اند کاش ما هم مانند دبیر بودیم که دعوا می‌کردیم و شام می‌خوریم ونتیجه می‌گرفتیم. خسروی […]

- روسای چند فدراسیون تهدید شدند؛ تنبیه‌شان می‌کنیم

به‌گزارش «اطلاعات آنلاین»، محمود خسروی وفا در نشستی که به منظور بررسی عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی با حضور. خبرنگاران برگزار شد، از عملکرد علیرضا دبیر و تیم اعزامی اش در کشتی حمایت کرد.

وی گفت: بعضی روسا گفته اند کاش ما هم مانند دبیر بودیم که دعوا می‌کردیم و شام می‌خوریم ونتیجه می‌گرفتیم.

خسروی وفا تاکید کرد: البته ما که شامی نخوردم اما من می‌گویم کاش همه مانند علیرضا دبیر بودند، دعوا می‌کردند و نتیجه هم می‌گرفتند. ما با او دعوا داشتیم، اما او با ما دعوایی نداشت.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه نتیجه کشتی درخشان بود، خاطرنشان کرد: خوب است برای رشته خود دعوا کنی، حقت را بگیری، اما در نهایت هم نتیجه هم بگیریم، دبیر اینگونه عمل کرد.

خسروی وفا تاکید کرد: اگر ۲۰ رئیس فدراسیون مانند علیرضا دبیر داشتیم خیلی خوب بود، چون دیگر برای المپیک پاریس دغدغه نداشتیم و مدال بیشترمی گرفتیم.

وی همچنین با بیان اینکه میزان پرداختی به فدراسیون‌ها صد در صد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: این موضوع طی سی چهل سال اخیر بی سابقه است. اما بر اساس نتایج باری‌های آسیایی، فدراسیونی که موفق بوده تشویق می‌شود و بودجه بیشتری می‌گیرد و آنکه شعار داده از نظر مالی تنبیه می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین