تیم فوتبال نساجی ایران صبح دیروز (شنبه) تهران را به سمت ازبکستان ترک کرد تا خود را آماده دیدار هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار این کشور کند. شاگردان سیدمهدی رحمتی نخستین تمرین خود را شب گذشته در زمین شماره دوی ورزشگاه نامانگان برگزار کردند. * نکته مهم تمرین دیروز نساجی این […]

- آشتی کنان سرخ‌ها با سرمربی استقلالی و تعویض غیرمنتظره رنگ پیراهن/ بازگشت ۲ بازیکن مصدوم به تمرینات تاکتیکی

تیم فوتبال نساجی ایران صبح دیروز (شنبه) تهران را به سمت ازبکستان ترک کرد تا خود را آماده دیدار هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار این کشور کند. شاگردان سیدمهدی رحمتی نخستین تمرین خود را شب گذشته در زمین شماره دوی ورزشگاه نامانگان برگزار کردند.

* نکته مهم تمرین دیروز نساجی این بود که رحمتی مرد اول زمین بود. برخلاف تمرینات گذشته که برنامه‌ریزی تمرین برعهده مربی پرتغالی نساجی بود، در تمرین شب گذشته، رحمتی تمام آیتم‌های تمرین را ابتدا خودش اجرا می‌کرد و پس از آن بازیکنان دستورات کادر فنی را انجام می‌دادند.

* محمدرضا عباسی که در بازی‌های گذشته نساجی در لیگ برتر دچار مصدومیت شده بود، در تمرین روز گذشته پا به پای بازیکنان تمرین کرد. عباسی در دو بازی گذشته نساجی در لیگ قهرمانان مقابل مومبای سیتی هند و الهلال عربستان هم بازیکن فیکس تیمش بوده است.

* خوزه آنتونیو دلگادو هافبک اسپانیایی نساجی هم در تمرین روز گذشته این تیم در کنار سایر بازیکنان تمرینات تاکتیکی را انجام می‌داد و احتمال اینکه مقابل نوبهار ازبکستان بازی کند زیاد است.

* رضا حدادیان که در سفر قبلی تیم نساجی به هند همراه این تیم بود، همراه نساجی به ازبکستان سفر نکرده است.

* تعداد ۲۰ هوادار قائمشهری هم نساجی را در سفر به ازبکستان همراهی می‌کنند.

* صادق درودگر که حدود دو هفته پیش عملی جراحی در ستون فقرات خود داشته است، به همراه اعضای هیئت مدیره نساجی به ازبکستان سفر کرده است.

* پس از اتفاقاتی که در بازی نساجی – آلومینیوم پیش آمد و هواداران حاضر در ورزشگاه وطنی علیه رحمتی شعار دادند، در تمرین روز گذشته این تیم در ازبکستان چند هواداری که روی سکوها حضور داشتند به تشویق سرمربی تیم خود و بازیکنان پرداختند تا به نوعی با رحمتی آشتی کرده باشند.

* مهرداد عبدی که در بازی مومبای سیتی هند دچار مصدومیت شدید از ناحیه صورت شده و در چند بازی گذشته نساجی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا غایب بود، در تمرین روز گذشته با محافظ صورت در کنار بازیکنان تمرین کرد و احتمال اینکه مقابل نوبهار بازی کند زیاد است.

* علی‌رغم اینکه لباس تیم فوتبال نوبهار آبی است و بازیکنان نساجی می‌توانستند لباس اول و قرمز خود را برتن کنند، مدیران نساجی در نشست هماهنگی این دیدار تصمیم گرفتند که لباس دوم و سفید خودشان را برتن کنند.

دیدار تیم‌های نوبهار ازبکستان و نساجی در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی