به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین زلف خانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زیرنویس با بیان اینکه در مهرماه امسال در طرح های مختلفی که در سطح شهرستان های غرب استان تهران انجام شد یک هزارو ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری ودر طرح ساماندهی به مراکز ترک […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین زلف خانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زیرنویس با بیان اینکه در مهرماه امسال در طرح های مختلفی که در سطح شهرستان های غرب استان تهران انجام شد یک هزارو ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری ودر طرح ساماندهی به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده اند گفت: بیشتر این معتادان برای تهیه مواد مصرفی خود دست به سرقت های خرد می زنند که با جمع آوری آنها قطع به یقین شاهد کاهش سرقت های خرد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران پلیس  یک هزار و۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است، اظهارداشت: بیشتر مواد مخدرهای کشف شده ازنوع تریاک بوده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران همچنین به عملیات های گسترده پلیس در شناسایی سوداگران مواد مخدر در غرب استان تهران اشاره کرد و افزوده:دراین طرح ها ۴۸ قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند که بیشتر آنها دارای سوابق کیفری بودند.

زلف خانی مواد مخدر را خانمان سوز ترین بلیه ی جهانی عنوان کرد و گفت:به طور قطع مبارزه با این پدیده شوم نیازمند همکاری سایر سازمان ها و نهادها است وپلیس به تنهایی نمی‌تواند در مقابل این معضل جهانی بیاستد.

وی همچنین از دستگیری یک دهزار خرده فروش مواد مواد مخدر دریک ماه گذشته خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که امنیت محله ها را به خطر می اندازد مواد مخدر است.

منبع خبر: رکنـا