لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا به زودی رفیق دیگری را در کنار خود خواهند داشت. اعضای برجسته یکی از بهترین تیم‌های بارسلونا در تاریخ، تیمی که تحت هدایت لوئیس انریکه موفق به کسب سه‌گانه شد، از لوئیس سوارس استقبال خواهند کرد تا رویایی را که دیوید بکام از اولین حضورش در اینترمیامی روی […]

- رفیق مسی به اینترمیامی نزدیک شد/ بارسایی‌ها تیم بکام بیشتر می‌شوند

لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا به زودی رفیق دیگری را در کنار خود خواهند داشت. اعضای برجسته یکی از بهترین تیم‌های بارسلونا در تاریخ، تیمی که تحت هدایت لوئیس انریکه موفق به کسب سه‌گانه شد، از لوئیس سوارس استقبال خواهند کرد تا رویایی را که دیوید بکام از اولین حضورش در اینترمیامی روی آن کار کرده تکمیل شود.

گلزن اروگوئه‌ای برای آن تیم بسیار مهم بود. او سپس به اتلتیکومادرید رفت و با ۲۱ گل تعیین‌کننده آنها را قهرمان کرد. او علاوه بر اینکه یک بازیکن عالی است، بهترین دوست مسی است و اسطوره آرژانتینی کاتالیزور این پروژه درخشان در MLS بوده است. حتی ظهور ناگهانی عربستان سعودی و پول بی‌نهایت آنها مانع از آن نشد که پروژه اینترمیامی در بازسازی آن تیم بی‌نظیر بارسلونا شکست بخورد.

جواهر این تاج گم شده بود، گلزنی که هر موقعیتی را که به دستش می‌آمد تمام می‌کرد. این نقش او در بارسلونای لوئیس انریکه بود، تیمی که به طور عجیبی با مشکلات قابل توجهی شروع به کار کرد. مشکلاتی بین ستارگان و مربی وجود داشت، اما آنها در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.

اینکه سوارس در حال حاضر در ایالات متحده حضور ندارد به دلیل مشکلاتی است که گرمیو با توجه به فسخ قراردادش برای او ایجاد کرده است. هنگامی که او موفق به پایان دادن به این قرارداد در برزیل شود، که منابع نزدیک به این بازیکن از احتمال وقوع این اتفاق در ماه دسامبر صحبت می‌کنند، یکی از بهترین انتقالات در تاریخ اخیر فوتبال تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی