واکنش یزدانی به پاداش خودروی ۱۰۰ میلیاردی کنعانی‌زادگان: میبازی و جایزه می‌بری!
واکنش یزدانی به پاداش خودروی ۱۰۰ میلیاردی کنعانی‌زادگان: میبازی و جایزه می‌بری!

آزادکار شاخص ایران به پاداش واردات خودروی ۱۰۰ میلیاردی امیرحسین کنعانی‌زادگان واکنش نشان داد.

امیر محمد یزدانی, پاداش خودروی ۱۰۰ میلیاردی, حواله‌های پاداش فدراسیون فوتبال - واکنش یزدانی به پاداش خودروی ۱۰۰ میلیاردی کنعانی‌زادگان: میبازی و جایزه می‌بری!

امیرمحمد یزدانی، دارنده ۲ مدال نقره جهان در واکنش به مصاحبه محمد حسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران مبنی بر وارد کردن خودروی ۱۰۰ میلیاردی که مجوز واردات آن به عنوان پاداش به ملی پوشان فوتبال ایران اهدا شده است در صفحه مجازی خود، نوشت: خوبه‌ها؛ ببازی جایزه بگیری. در جایی از کره خاکی هستیم که عدالت فقط یک واژه است و معنای خاصی نداره. باز هم خدا را شکر دنبال تی‌شرت کسی ندویدیم. دم همتون گرم بابت حمایتتون.

 کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال روز گذشته در صحبت‌هایی که انتقادات زیادی را به دنبال داشت، درباره ماجرای حضورش در باشگاه پرسپولیس با یک خودروی گران‌قیمت گفت: باشگاه پرسپولیس آن‌قدر بزرگ است که باید با همین ماشین‌های گران به آن‌جا برویم.

او هم‌چنین در واکنش به ارزش ۱۰۰ میلیاردی خودروی خود گفت: آن خودرو گذر موقت بود، ولی یک خودرو رنج‌روور دیگر دارم که قرار است با همین حواله‌های پاداش فدراسیون فوتبال وارد کنم و آن ماشین همین قیمت یعنی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان می‌ارزد!

باشگاه خبرنگاران