به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه افزود: ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۶۸سیزده آبان درحال گشت زنی و پوشش دهی امنیتی سطح حوزه استحفاظی بودند که یک دستگاه موتور سیکلت طرح هندا را با ۳ ترک نشین و درحال تردد در یکی از خیابان های آن محله که از اسابقه داران و اراذل و اوباش بودند را مشاهده می کنند که ظاهرا در لباس و زیر موتور خود چند قبضه سلاح سرد از نوع قمه پنهان کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ماموران دستور توقف را به موتور سوار دادند، افزود: راکبین بدون توجه به دستور پلیس سریعاً متواری وعملیات تعقیب و مراقبت آغاز که پس از طی مسافتی، ماموران موتورسیکلت را متوقف کردند که در این حین ناگهان هر ۳نفر با درآوردن سلاح های سرد از نوع قمه به سمت ماموران حمله ور شدند.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: با توجه به چابکی ماموران و شلیک ۲ تیر هوایی هر ۳ متهم در اقدامی ضربتی دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو در آمدند و ۳ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و شمشیر از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این اراذل و اوباش باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب گردید؛ گفت: متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

منبع خبر: رکنـا