بازیکنان ما شرایط فنی و روحی خوبی دارند/ رای AFC هنوز اعلام نشده است
بازیکنان ما شرایط فنی و روحی خوبی دارند/ رای AFC هنوز اعلام نشده است

 محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شرایط این تیم برای بازی سوم در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: فاصله‌ای ۷۰-۶۰ کیلومتری بین محل برگزاری مسابقه و استقرار تیم وجود دارد که تأثیری در روند حضور قدرتمند تیم سپاهان نخواهد داشت. امروز برنامه تمرین در ورزشگاه اصلی است و فردا مسابقه خواهیم داشت. شرایط فنی، روحی […]

- بازیکنان ما شرایط فنی و روحی خوبی دارند/ رای AFC هنوز اعلام نشده است

 محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شرایط این تیم برای بازی سوم در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: فاصله‌ای ۷۰-۶۰ کیلومتری بین محل برگزاری مسابقه و استقرار تیم وجود دارد که تأثیری در روند حضور قدرتمند تیم سپاهان نخواهد داشت. امروز برنامه تمرین در ورزشگاه اصلی است و فردا مسابقه خواهیم داشت. شرایط فنی، روحی و ذهنی بازیکنان خوب است. کادر فنی جلسات و ارزیابی‌های خوبی داشته است. امیدواریم بازیکنان با موفقیت و سربلندی از این بازی خارج شوند تا شادمانی را برای مردم اصفهان و هواداران سپاهان به ارمغان بیاورند.

مدیرعامل سپاهان تصریح کرد: هر هفته و هر مرحله، بازی‌ها سخت‌تر و حساس‌تر خواهند بود. فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های آلمالیق است که در خانه خودش با انگیزه مضاعف بازی می‌کند. نقطه قوتی است که سپاهان راحت‌تر می‌تواند تاکتیک‌های خود را اجرا کند. بازیکنان و کادر فنی درک کاملی دارند و خود را برای این مسابقه آماده کرده‌اند.

او درباره رأی AFC گفت: تاکنون چیزی اعلام نشده، اما اقدامات اولیه از طرف باشگاه سپاهان و از طرق مبادی حقوق انجام شده است. فدراسیون فوتبال نیز با دستور مهدی تاج همراهی‌ها و تأکیدات لازم را داشته است. مراحل پاسخگویی و مکاتبات در جریان است. در روز‌های آینده جلسه شنیدن صحبت‌ها برگزار می‌شود. باید مسئولان حقوقی حاضر شوند، مسائل را تفسیر کنند و ابعاد را در جلسه مطرح می‌کنیم.

ساکت درباره  وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان پیش از این به تأیید مسئولان AFC رسیده و تاکنون مطلب جدیدی را دریافت نکرده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران