در جریان بازی سپاهان – استقلال روی یک ضربه ایستگاهی میلاد زکی پور روی امیر ارسلان مطهری خطا کرد اما کوپال ناظمی این خطای واضح و پیش رویش را نگرفت و در ادامه برخورد توپ به دست ایمان سلیمی که این هم واضح بود، موجب شد که داور به سود سپاهان پنالتی اعلام کند. تنها […]

- راز موفقیت نکونام چیست؟/ جواد مربی‌ای نیست که...

در جریان بازی سپاهان – استقلال روی یک ضربه ایستگاهی میلاد زکی پور روی امیر ارسلان مطهری خطا کرد اما کوپال ناظمی این خطای واضح و پیش رویش را نگرفت و در ادامه برخورد توپ به دست ایمان سلیمی که این هم واضح بود، موجب شد که داور به سود سپاهان پنالتی اعلام کند.

تنها امتیاز از دست رفته در این دیدار در پایان بازی می‌توانست با اشتباه ایمان سیلمی توجیه شود اما سرمربی تیم استقلال نشان داد مربی‌ای نیست که در روزها و شرایط سخت بازیکن را قربانی کند. 

ایمان سلیمی در بازی با هوادار هم مرتکب یک اشتباه بزرگ شد و گل به خودی زد. گل به خودی که بعد از دریافت گل اول شرایط استقلال را سخت کرد و استقلال در نهایت مُرد تا برد!

با  این حال جواد نکونام بعد از بازی با هوادار هم از ایمان سلیمی دفاع کرد. سرمربی تیم استقلال با قبول این موضوع که اشتباه از سوی هر بازیکنی در فوتبال اجتناب ناپذیر است، گفت: این بازیکن آنچه که او واعضای کادر فنی می‌گویند در زمین اجرا می@کند و پرتلاش ظاهر می‌شود. بدون شک این خصیصه خوب اخلاقی یکی از دلایل موفقیت‌های جواد نکونام در بحث مربیگری است.

منبع: خبـر ورزشی