اگر در بازی فردا اشتباه کنیم، تنبیه می‌شویم
اگر در بازی فردا اشتباه کنیم، تنبیه می‌شویم

رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما آماده‌ بازی با آلمالیق هستیم. همه باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران سپاهان می‌دانند که فردا یک مسابقه حیاتی داریم و برای گرفتن سه امتیاز تلاش می‌کنیم. او […]

- اگر در بازی فردا اشتباه کنیم، تنبیه می‌شویم

رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما آماده‌ بازی با آلمالیق هستیم. همه باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران سپاهان می‌دانند که فردا یک مسابقه حیاتی داریم و برای گرفتن سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

او ادامه داد: سعی داریم فردا بهترین عملکردمان را مقابل آلمالیق به نمایش بگذاریم و نتیجه هم دست خداست. باید ببینیم سرمربی در مسابقه فردا چه چیزی از ما می‌خواهد. من انسان هستم، ولی یک آدم کامل نیستم، اما امیدوارم فردا بهترین عملکردم را در کنار دیگر بازیکنان نشان بدهیم و با سه امتیاز به ایران برگردیم و به هواداران تقدیم کنیم.

مدافع راست سپاهان با بیان اینکه بازی خیلی مهمی پیش رو داریم، ابراز کرد: مطمئنا این مسابقات را نمی‌توان با بازی‌های لیگ برتر مقایسه کرد، چون سطح آسیا قطعا بالاتر است. قصد بی‌احترامی به هیچ تیمی را نداریم و فقط کارمان را انجام می‌دهیم.

رضاییان تاکید کرد: تمرکز بالایی داریم و می‌دانیم که در مسابقات بزرگ حق هیچگونه اشتباهی نداریم. اگر بخواهیم اشتباه کنیم، تنبیه می‌شویم و باید فردا با صددرصد تمرکز در زمین حاضر شویم و آماده این مسابقه هستیم.

او یادآور شد: امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. تیم‌های ازبکستانی از نظر فیزیکی خیلی خوب هستند و تلاش زیادی انجام می‌دهند، ولی ما هم ایرانی هستیم و از تلاشمان دست برنمی‌داریم و امیدوارم تماشاگران از این بازی لذت ببرند.

باشگاه خبرنگاران