در شرایطی که استقلال اولین پنالتی این فصل خود را مقابل تیم هوادار زد پیش بینی‌ها از زننده پنالتی استقلال درست از آب درآمد.

استقلال, فوتبال, لیگ برتر - رضایت کامل نکونام از گزینه اول استقلال

آرتور کوین یامگا که حالا سومین فصل حضورش در جمع آبی پوشان استقلال را تجربه می‌کند در طول این مدت بعد از وریا غفوری (که از استقلال جدا شد) به عنوان پنالتی زن اصلی استقلال شناخته شده است.

در شرایطی که استقلال تا پیش از ششمین دیدار خود هنوز نتوانسته بود فرصت زدن ضربه پنالتی را به دست بیاورد بسیاری بر این باور بودند که گزینه اول نکونام برای این موضوع باز هم کوین یامگا باشد که در دیدار مقابل هوادار همین اتفاق رخ داد.

افراد نزدیک به کادر فنی استقلال در این باره اعلام کردند نکونام همان شب پس از پایان بازی در رختکن از ضربه دقیق و پنالتی هوشمندانه یامگا تشکر کرده و به اعضای کادر فنی گفته با توجه به دقت عمل خوب یامگا، دربارۀ این بازیکن اشتباه نکرده و او همچنان گزینه اول پنالتی زدن برای استقلال خواهد بود.

ناگفته نماند؛ یامگا در اولین فصل حضورش در استقلال بهترین گلزن تیم شد و فصل پیش نیز بعد از محبی و قایدی بهترین گلزن آبی پوشان بود که البته بخشی از گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر می‌رساند.

گل یامگا مقابل هوادار اولین گل این فصل این بازیکن به شمار می‌رود.

منبع: خبـر ورزشی