پایان کار ووشو در کامبت گیمز ۲۰۲۳ ریاض/ کسب ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز
پایان کار ووشو در کامبت گیمز ۲۰۲۳ ریاض/ کسب ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز

تیم ووشو ایران در بخش ساندا مردان و زنان با ۳ نماینده به نام‌های شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در این پیکارها شرکت کرد. همچنین در بخش تالو نیز حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش بودند. در پایان پیکارهای ووشو سومین دوره بازی‌های رزمی […]

- پایان کار ووشو در کامبت گیمز ۲۰۲۳ ریاض/ کسب ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز

تیم ووشو ایران در بخش ساندا مردان و زنان با ۳ نماینده به نام‌های شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در این پیکارها شرکت کرد. همچنین در بخش تالو نیز حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش بودند.

در پایان پیکارهای ووشو سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» تیم ۷ نفره ووشو ایران موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شامل ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز شد و با عملکرد خود رتبه کاروان ایران در این بازی‌ها را تا رده هشتم بالا آورد. این امر در حالی است که تا بدین لحظه فقط ووشو از ورزش ایران موفق به کسب مدال در ریاض عربستان شده است.

نتایج تیم ملی ووشو ایران به صورت زیر است:

طلای کامبت گمیز بر گردن ریگی

محمدمهدی رضایی در نخستین تجربه نقره گرفت

زهرا کیانی مدال نقره بازی‌های رزمی جهان را کسب کرد

سامان احمدی به مدال نقره دست یافت

حانیه رجبی برنز گرفت

دست بنی‌طالبی به مدال نرسید

پیش از آغاز کامبت گیمز و با پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، فدراسیون ووشو که رشته کوراش را به عنوان زیر مجموعه در اختیار دارد، موفق شد در این بازی‌ها ۳ طلا، ۷ نقره و ۲ برنز کسب کند.

باشگاه خبرنگاران