به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: ما آمادگی خوبی برای این مسابقه داریم و برای مسابقه آماده هستیم. هر کسی می‌داند این مسابقه، بازی پراهمیتی است. وی ادامه داد: بازی برای ما بسیار مهم […]

رضاییان: حق لغزش در بازی بزرگ فردا را نداریم / باید۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: ما آمادگی خوبی برای این مسابقه داریم و برای مسابقه آماده هستیم. هر کسی می‌داند این مسابقه، بازی پراهمیتی است.

وی ادامه داد: بازی برای ما بسیار مهم است و در این بازی ما به دنبال ۳ امتیاز مسابقات هستیم. بدون شک در این مسابقه بهترین تلاش‌مان را می‌کنیم و باید ببینیم سرمربی چه می‌خواهد و چه اتفاقی در زمین صورت می‌گیرد.  من یک انسان کامل نیستم، اما تلاشم این است که درباره فردا مثبت فکر کنیم و امیدوارم که با کسب ۳ امتیاز به ایران برگردیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: بدون شک این بازی، مسابقه بسیار مهمی است و نمی‌توانیم این بازی را با بازی‌های ایران مقایسه کنیم. در بازی‌های بزرگ حق اشتباه نداریم و باید فردا با تمرکز کامل ۱۰۰ درصد آماده ظاهر شویم.

رضاییان در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های ازبکستان تیم‌های بسیار خوبی هستند و باید بهترین تلاش خود را به نمایش بگذاریم و برای هواداران، سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سپاهان ایران از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، میهمان آلمالیق ازبکستان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا