استون ویلا به جمع بالانشینان لیگ انگلیس پیوست
استون ویلا به جمع بالانشینان لیگ انگلیس پیوست

دو تیم استون ویلا و وست‌هم در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ جزیره به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴-۱ شاگردان اونای امری همراه شد.  در بازی امروز داگلاس لوئیز ستاره میدان بود. هافبک برزیلی که در فصل جدید به اوج فوتبال خود رسیده، تبدیل به اولین بازیکن تاریخ استون ویلا شد […]

- استون ویلا به جمع بالانشینان لیگ انگلیس پیوست

دو تیم استون ویلا و وست‌هم در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ جزیره به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴-۱ شاگردان اونای امری همراه شد. 

در بازی امروز داگلاس لوئیز ستاره میدان بود. هافبک برزیلی که در فصل جدید به اوج فوتبال خود رسیده، تبدیل به اولین بازیکن تاریخ استون ویلا شد که طی ۶ بازی متوالی در بازی‌های خانگی گل می‌زند؛ لوئیز در دقیقه ۳۱ و ۵۱ بریس کرد. اولی واتکنیز هم که ستاره بی، چون و چرای تیم امری بوده است امروز موفق به گلزنی شد. در سال ۲۰۲۳، تنها محمد صلاح (۳۱) و ارلینگ هالند (۳۰) بیش از واتکنیز (۲۴) موفق به ثبت گل و پاس گل شده‌اند. در حالی که در سمت مقابل جرد بوون با گلزنی در پنجمین بازی خارج از خانه به رکورد محمد صلاح و تیری آنری رسیده بود، لئون بایلی با چهارمین گل، شکست سنگین چکش‌ها را تکمیل کرد.

استون ویلا با این پیروزی در فاصله ۲ امتیازی با منچسترسیتی صدرنشین، در رتبه پنجم قرار گرفت. وست هم یونایتد نیز در رتبه نهم جای دارد.

هفته نهم لیگ برتر انگلیس با بازی فردا شب تاتنهام و فولام به پایان می رسد.

باشگاه خبرنگاران