آمادگی ۱۰۰ درصدی برای رویارویی با آلمالیق داریم
آمادگی ۱۰۰ درصدی برای رویارویی با آلمالیق داریم

مورایس ،سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان ما از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بهترین آمادگی را دارند و می‌توانم بگویم برای این مسابقه ۱۰۰ درصد آماده هستیم و باید بهترین نتیجه را در مسابقه کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با آلمالیق اظهار داشت: از مسابقات آسیا انتظار می‌رود که یک بازی عادلانه و منصفانه باشد و رقابت‌های خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود: این بالاترین سطح مسابقات آسیا است و امیدواریم که فردا یک دیدار بسیار خوب را شاهد باشیم و برای هواداران مسابقه بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم. بازیکنان ما از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بهترین آمادگی را دارند و می‌توانم بگویم برای این مسابقه ۱۰۰ درصد آماده هستیم و باید بهترین نتیجه را در مسابقه کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: ما هر روز کارمان را به بهترین شکل و جدی انجام می‌دهیم؛ ما بازیکنان حرفه‌ای و با تجربه‌ای در مسابقات آسیایی داریم. حریف در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد، اما ما هم نیاز به امتیاز داریم؛ همه نیاز به امتیاز در بازی داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: ما برای اجتماع، مردم و عدالت نیاز داریم؛ فوتبال برای متحد شدن و دوست پیدا کردن است و از بازی فردا یک مسابقه باعدالت و منصفانه نیاز داریم. ما به حریف، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم، اهالی فوتبال به فوتبال فکر می‌کنند و امیدوارم در فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم.

سپاهان ایران از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، میهمان آلمالیق ازبکستان خواهد بود.

 

منبع: ایسـنا