انتخاب عجیب منچستریونایتد؛ گراهام پاتر جانشین اریک تن‌هاخ می‌شود؟
انتخاب عجیب منچستریونایتد؛ گراهام پاتر جانشین اریک تن‌هاخ می‌شود؟

اگر سرجیم رتکلیف بخواهد از شر اریک تن‌هاخ خلاص شود، گراهام پاتر در بین گزینه‌های انتخابی حضور خواهد داشت.

به گزارش زیرنویس، گراهام پاتر منتظر است تا ناپولی یک پیشنهاد رسمی ارائه بدهد، اما در عین حال گوش به زنگ تماس منچستریونایتد است. قهرمانان سری آ می‌خواهند با پاتر در مورد سرمربیگری صحبت کنند و آنتونیو کونته نیز در بین گزینه‌هایشان حضور دارد.

پاتر علیرغم کابوسی که در چلسی داشت هنوز هم به خاطر عملکردش در برایتون مورد توجه ایتالیایی‌هاست. ناپولی تحت هدایت لوچیانو اسپالتی سرمربی فعلی ایتالیا عنوان قهرمانی را به دست آورد اما از زمانی که رودی گارسیا هدایت این تیم را برعهده گرفت افت کرده است. اما اگر شیاطین سرخ با آمدن سرجیم رتکلیف تصمیم به اخراج تن‌هاخ بگیرند، پاتر کاندیدای احتمالی آنها خواهد بود.

دستیار رتکلیف، سر دیو بریلزفورد که قرار است چهره فوتبالی مالکان جدید باشد، از طرفداران پاتر است و او را در تیم فرانسوی نیس می‌خواست. ثروتمندترین مرد بریتانیا با قرارداد ۱.۳۵ میلیارد پوندی برای به دست آوردن ۲۵ درصد از سهام باشگاه موافقت کرده و علیرغم تاخیرهای اخیر همچنان امیدوار است که به طور رسمی در زمان نقل و انتقالات ژانویه به اولدترافورد برسد.

اما آمدن پاتر ۴۸ ساله یک قمار بزرگ خواهد بود. او پس از دوره‌های موفقیت‌آمیز در سوانسی و مرغ‌های دریایی، تنها هشت ماه در استمفوردبریج دوام آورد و آبی‌ها را با کمترین امتیاز ترک کرد. او در مجموع ۱۱ بازی از ۳۱ بازی خود را باخت. او در ۲ آوریل امسال پس از شکست خانگی ۲-۰ مقابل استون‌ویلا از کار برکنار شد. پاتر در ۷ بازی از ۲۲ بازی خود در لیگ به عنوان سرمربی تیم پیروز شد، ۷ بازی مساوی کرد و ۸ بازی را باخت و آبی‌ها تنها ۲۸ امتیاز از ۶۶ امتیاز در دسترس را به دست آوردند.

تن‌هاخ فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و یونایتد پس از باخت چهار بازی از هفت بازی اول بدترین شروع در لیگ را از سال ۱۹۸۹ متحمل شده است.

منبع: خبـر ورزشی