فخریه اوجن و همسرش بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۷ با بازی در سریال تلویزیونی «چکاوک» با یکدیگر آشنا شدند. این زوج در همان سال با یکدیگر ازدواج کرده و در سال ۲۰۱۹ از پسرشان کاران استقبال کردند! آن ها شادی پدر و مادر شدن را برای دومین بار در ۱۸ ژانویه تجربه کرده و دومین […]

فخریه اوجن و همسرش بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۷ با بازی در سریال تلویزیونی «چکاوک» با یکدیگر آشنا شدند. این زوج در همان سال با یکدیگر ازدواج کرده و در سال ۲۰۱۹ از پسرشان کاران استقبال کردند!

بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن

آن ها شادی پدر و مادر شدن را برای دومین بار در ۱۸ ژانویه تجربه کرده و دومین پسرشان کَرَم را در آغوش خود گرفتند. فخریه اوجن پس از زایمان دومش به سرعت به زندگی قبلی خود بازگشته و تمام تابستان را در کنار همسر و فرزندانش به تعطیلات پرداخت.

بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن

نام مشهوری که هر پستش سر و صدای زیادی به پا می کند، حالا با درآمدش در شبکه های اجتماعی به موضوعی پرطرفدار تبدیل شده است! دستمزدی که این بازیگر زیبا برای یک استوری ۱۵ ثانیه ای دریافت کرد، حیرت انگیز بود.

فاحریه اوجن

اوجن از پست های تبلیغاتی خود در شبکه های اجتماعی ۲۵۰ هزار لیر (حدود ۵۰۰ میلیون تومان) درآمد کسب می کند. همچنین فخریه اوجن و بوراک اوزچیویت با پست های خود در شبکه های اجتماعی توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند.

منبع خبر: رکنـا