میلان ۰ – ۱ یوونتوس/ شلیک لوکاتلی به قلب سن سیرو
میلان ۰ – ۱ یوونتوس/ شلیک لوکاتلی به قلب سن سیرو

در مهمترین دیدار هفته نهم سری آ ایتالیا، تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان یوونتوس بود که تیم مهمان موفق شد با یک گل حریفش را شکست دهد. میلان بازی را بهتر آغاز کرد، اما در اواخر نیمه نخست این دیدار پاس عمقی زیبا از تیموتی وه‌آ، مویزه کین مهاجم یووه را در موقعیتی […]

- میلان ۰ - ۱ یوونتوس/ شلیک لوکاتلی به قلب سن سیرو

در مهمترین دیدار هفته نهم سری آ ایتالیا، تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان یوونتوس بود که تیم مهمان موفق شد با یک گل حریفش را شکست دهد.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد، اما در اواخر نیمه نخست این دیدار پاس عمقی زیبا از تیموتی وه‌آ، مویزه کین مهاجم یووه را در موقعیتی ایده‌آل برای گلزنی قرار داد و به این ترتیب آخرین مدافع حریف، مالک تیاو چاره‌ای ندید جز اینکه مهاجم ایتالیایی حریف را نقش بر زمین کند و تاوان آن را هم با دریافت کارت قرمز مستقیم داد.

۱۰ نفره شدن میلان جریان بازی را به سود بیانکونری تغییر داد و این تیم در نیمه دوم از برتری عددی‌اش برای افزایش فشار روی حریف استفاده کرد تا اینکه در یکی از پیشروی‌هایش در دقیقه ۶۳، هافبک میانی این تیم، مانوئل لوکاتلی از بیرون محوطه جریمه دروازه میلانی‌ها را هدف گرفت. شوت سنگین او با تأثیرگذاری بدموقع راده کرونیچ تغییر مسیر داد و میرانته دروازه‌بان حریف را دچار اشتباه کرد تا از گرفتن توپ باز بماند و به این ترتیب قفل دروازه‌ها شکست.

در ادامه میلان ۱۰ نفره توانی برای جبران نتیجه نداشت تا شاگردان آلگری سه امتیاز این بازی حساس را تصاحب کنند. یووه با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به یک امتیازی میلان رده دومی رسید و پشت سر این تیم در رتبه سوم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران