به گزارش زیرنویس، محمود حسین‌پور اظهار کرد: متاسفانه عصر دیروز در حوالی ساعت ۱۵ گزارش وقوع یک سانحه در غرب هرمزگان به مرمر اورژانس داده شد.  وی افزود: با توجه به شدت حادثه بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه جادهای حمیران و کنگ برای امدادرسانی به مصدومین به محل حادثه اعزام شدند.  رییس اورژانس پیش […]

به گزارش زیرنویس، محمود حسین‌پور اظهار کرد: متاسفانه عصر دیروز در حوالی ساعت ۱۵ گزارش وقوع یک سانحه در غرب هرمزگان به مرمر اورژانس داده شد. 

وی افزود: با توجه به شدت حادثه بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه جادهای حمیران و کنگ برای امدادرسانی به مصدومین به محل حادثه اعزام شدند. 

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این سانحه در محور بندرلنگه به بندرخمیر بعد از روستای حمیران بین یک دستگاه خودرو پارس و تریلی که با هم از روبه‌رو برخورد کرده بودند؛ رخ داده بود.

وی تصریح کرد: نخستین آمبولانس پس از ۲ دقیقه به محل وقوع تصادف رسید اما با توجه به شدت حادثه و برخورد میان پژو و تریلی ۵ نفر از سرنشینان خودروی پژو در محل حادثه جان خود را از دست دادند. 

حسین‌پور گفت: در این حادثه تلخ یک مرد ۲۴ ساله، دو خانم ۲۳ و ۱۷ ساله و ۲ کودک یک ساله و چهار ماهه جان خود را از دست دادند، همچنین یک خانم ۱۷ ساله با ترومای متعدد به سر و صورت و قفسه سینه و سطح هوشیاری ۷ به وسیله آمبولانس‌های اعزامی اوژرانس به بیمارستان شهداء بندرلنگه منتقل شد.

وی ادامه داد: راننده تریلی نیز با رضایت شخصی از حضور در بیمارستان امتناع ورزیده است. 

منبع خبر: رکنـا