م.م کیست؟ جزئیات جدید از ماجرای کلاهبرداری از پرسپولیسی‌ها/ پیشکسوت پرسپولیس نقش اول داستان است!
م.م کیست؟ جزئیات جدید از ماجرای کلاهبرداری از پرسپولیسی‌ها/ پیشکسوت پرسپولیس نقش اول داستان است!

ماجرای کلاهبرداری از چهره‌های فوتبالی چند روزی است که حسابی سر و صدا به پا کرده است.

 

به گزارش زیرنویس، چند روز قبل خبری منتشر شد که در نوع خودش بسیار عجیب بود. یک فرد به واسطه نزدیکی با یکی از پیشکسوتان سرشناس پرسپولیس به چهره‌های فوتبالی نزدیک شد و پول‌های کلانی از آن‌ها گرفت تا سرمایه‌گذاری بزرگی انجام دهد.

این فرد به این چهره‌های فوتبالی قول داد سود کلانی از این پروژه که مربوط به واردات ماشین‌های چینی بود، به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. او با وعده این‌که می‌تواند ماشین خارجی با شرایط مناسب برای آن‌ها تهیه کند از برخی از اعضای تیم پول می‌گیرد تا این اتفاق بیافتد و اتفاقا دو سه نفری هم به ماشین خود می‌رسند اما بعد از این جلب اعتماد به سایر نفرات ماشینی تحویل نشده و فرد مذکور هم متواری می‌شود. در همین رابطه اطلاعات جدیدی به دست ما رسیده که در این گزارش می‌خوانید.

م. م کیست و چطور به پرسپولیسی‌ها نزدیک شده است؟

متهم اصلی و فرد کلاهبردار ماجرا آقای م. م است. او که چندسالی است با یکی از پیشکسوتان سرشناس پرسپولیس مشغول بیزینس است، از طریق این پیشکسوت به بازیکنان پرسپولیس نزدیک شده و در واقع این پیشکسوت مطرح واسطه انجام کار بوده است. این فرد فعلا متواری است و گفته می‌شود خود این پیشکسوت هم مقداری از سرمایه‌اش را در اختیار این فرد گذاشته و او هم جزو مال‌باخته‌هاست. البته این پیشکسوت خوش‌نام نقشی در کلاهبرداری نداشته و از ماجرا مبراست.

کدام پرسپولیسی‌ها درگیر ماجرا هستند؟

در ابتدا اعلام شد از بین بازیکنان فعلی پرسپولیس خیلی از نفرات درگیر آن هستند و حدود ۱۰ بازیکن از این تیم مورد کلاهبرداری قرار گرفتند. اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است و نفرات کمتری از تیم فعلی پرسپولیس درگیر هستند. تقریبا ۸ نفر از بازیکنان فعال در فوتبال ایران درگیر این ماجرا شدند که البته برخی از این بازیکنان اکنون در پرسپولیس نیستند و راهی تیم‌های دیگر شدند. ضمن این‌که ماجرا برای دو سال پیش است و استارت آن از همان‌موقع زده شده است. از بین نفرات فعلی پرسپولیس یکی از مدافعان اصلی این تیم، یک بازیکن جوان قرمزها، یک هافبک و یکی از اعضای کادرفنی مورد کلاهبرداری واقع شدند.

ستاره سابق پرسپولیس ۳۰میلیارد پول داد!

یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که حتی سابقه کاپیتانی در این تیم را دارد و البته دیگر در جمع پرسپولیسی‌ها نیست، بیشترین پول را در بین بازیکنان به این فرد داد و در واقع خیلی طمع کرد. این بازیکن مطرح که عضو تیم ملی هم بوده، در مجموع ۳۰میلیارد تومان به این فرد کلاهبردار پول داد تا سود زیادی از این بیزینس نصیبش شود. این بازیکن حتی از دوستان و نزدیکان خود هم پول گرفت و آن‌ها را هم درگیر ماجرا کرد.

پای اسطوره فوتبال ایران چطور به ماجرا باز شد؟

یکی از کسانی که در این ماجرا مورد کلاهبرداری قرار گرفته، علی دایی است. شهریار فوتبال ایران و اسطوره این مملکت که در کارهای اقتصادی بسیار موفق است، مبلغ زیادی را در اختیار این فرد قرار داده و حتی یکی از برادران دایی هم در این ماجرا مورد کلاهبرداری قرار گرفته است. دایی به واسطه ارتباط نزدیک و دوستی که با پیشکسوت مذکور داشت، حاضر به سرمایه‌گذاری در این پروژه شد و حالا یکی از شاکیان اصلی پرونده است.

متهم یک‌بار بازداشت شد ولی…!

متهم اصلی این داستان چندی قبل با شکایت افراد درگیر پرونده یک‌بار بازداشت شد ولی با قرار وثیقه بلافاصله آزاد شد و حالا هم متواری است. جست‌وجوها برای پیدا کردن کلاهبردار ادامه دارد ولی گفته می‌شود م. م از ایران رفته و در یکی از کشورهای اطراف حضور دارد.

پای یک خواننده سرشناس و یک بازیگر هم به ماجرا باز شد!

این فرد کلاهبردار فقط به سراغ فوتبالیست‌ها نرفته و از چند چهره هنری هم کلاهبرداری کرده است. یک خواننده سرشناس پاپ که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیار مورد توجه قرار گرفته، به همراه یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون هم در این ماجرا درگیر هستند و هر کدام مبلغی را به این فرد کلاهبردار دادند تا در سود این پروژه سهیم باشند. البته مبلغی که این دو در اختیار م. م قرار دادند رقم بزرگی نیست و فوتبالیست‌ها به مراتب پول بیشتری در اختیار این فرد کلاهبردار قرار دادند.

کل مبلغ کلاهبرداری چقدر است؟

آن‌طور که شنیدیم کل پولی که فوتبالیست‌ها و هنرمندان در اختیار این فرد گذاشتند بیشتر از ۲۰۰میلیارد تومان است. حتی این فرد به غیر از افراد سرشناس و مطرح، به سراغ افراد عادی ولی پولدار هم رفته و با استفاده از روش‌های مختلف به آن‌ها نزدیک شده و از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

ستاره‌های ملی‌پوش در دام کلاهبردار نیفتادند!

این فرد کلاهبردار قصد داشت از طریق ارتباط با بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس، به سراغ افراد بیشتری برود و حتی چند ستاره تیم ملی را هم دام بیاندازد. با این حال تلاش‌های این فرد برای این کار بی‌نتیجه ماند و این ستاره‌ها حاضر به همکاری با او نشدند. حتی چند ستاره ملی‌پوش پرسپولیس که وضع مالی خوبی هم دارند پولی به این فرد ندادند تا در این مورد تیر م. م به سنگ برخورد کند.

منبع: خبـر ورزشی