سارا عبدالملکی: خوشحالم اولین مدال کاروان را گرفتم/ مسیر سختی را طی کردم
سارا عبدالملکی: خوشحالم اولین مدال کاروان را گرفتم/ مسیر سختی را طی کردم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از هانگژو، سارا عبدالملکی که اولین مدال کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را به دست آورد، از مسیر سختی که طی کرده، گفت.  دختر قایقران ایران که صبح امروز در بخش کایاک زنان در کلاس KL1 به مدال برنز رسید، بعد از کسب این مدال گفت: «مسیر سختی را […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از هانگژو، سارا عبدالملکی که اولین مدال کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را به دست آورد، از مسیر سختی که طی کرده، گفت. 

دختر قایقران ایران که صبح امروز در بخش کایاک زنان در کلاس KL1 به مدال برنز رسید، بعد از کسب این مدال گفت: «مسیر سختی را طی کردم و مدالم را به تک تک مردم ایران، خانواده، مربیانم و همینطور همه کسانی که در فدراسیون برایم زحمت کشیدند، تقدیم می‌کنم. نمی‌توانم بگویم راهی که طی کردم، چقدر سخت بود و حالا بابت کسب این مدال بسیار خوشحالم.»
او ادامه داد: «بعد از کسب مدال برنز این رقابت‌ها می‌توانم بگویم که خیالم راحت شد. موضوعی که خیلی بیشتر خوشحالم می‌کند، این است که مدال اول کاروان را من گرفتم و این مسئله برایم لذت بخش است.» 
سارا عبدالملکی همان ورزشکار رشته راگبی است که در اثر تصادف، دچار ضایعه نخاعی شد و در مسیر رسیدن به تیم ملی در رشته‌ای دیگر و با شرایطی متفاوت، سختی‌های بسیاری را متحمل شد.
پایان پیام/





منبع: فارس