زیرنویس، گروه بین الملل: نوار غزه شب گذشته شاهد شدیدترین حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی بود؛ حملاتی که فرقی میان اهداف نظامی، مسکونی و بیمارستانی نمی بیند. شب خونین در غزه؛ وحشیانه ترین حملات هوایی و توپخانه ای تاکنون در حالی که حملات ارتش اشغالگر علیه منازل مسکونی در نوار غزه تا […]

زیرنویس، گروه بین الملل: نوار غزه شب گذشته شاهد شدیدترین حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی بود؛ حملاتی که فرقی میان اهداف نظامی، مسکونی و بیمارستانی نمی بیند.

شب خونین در غزه؛ وحشیانه ترین حملات هوایی و توپخانه ای تاکنون

در حالی که حملات ارتش اشغالگر علیه منازل مسکونی در نوار غزه تا به این ساعت ادامه داشته، شبکه الجزیره گزارش داد که شب گذشته مناطق مختلف نوار غزه شاهد وحشیانه ترین حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حملات تاکنون بوده است.

در جریان بمباران یک منزل مسکونی در خانیونس واقع در جنوب نوار غزه شش کودک فلسطینی و یک زن به شهادت رسیدند.

همچنین تنها در جریان بمباران چهار منزل مسکونی در رفح نزدیک به ۳۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

وحشیانه‌ترین موج حملات هوایی و توپخانه‌ای علیه غزه

بمباران بیمارستان‌ها، منازل مسکونی و مرکز پلیس غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق اطراف بیمارستان شهید ابویوسف النجار واقع در نوار غزه را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مناطق مسکونی در شرق خانیونس و دیرالبلح را بمباران کرد. همچنین در جریان بمباران منازل فلسطینی‌ها در رفح ده‌ها زن و کودک فلسطینی زخمی شده و یا به شهادت رسیدند.

خبرنگار شبکه المیادین از حملات توپخانه ای وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه شرق بیت حانون و بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی اطراف بیمارستان‌های الکویت واقع در غرب رفح و شهداالاقصی در دیرالبلح را نیز بمباران کرد.

مسئولان بیمارستان شهداالاقصی اعلام کردند که ۶۵ درصد از شهدا و مجروحانی را که به این بیمارستان رسانده می‌شوند کودکان تشکیل می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مرکز پلیس العباس واقع در جنوب درمانگاه الشفاء الطبی در غزه را نیز بمباران کردند.

وحشیانه‌ترین موج حملات هوایی و توپخانه‌ای علیه غزه

التهاب و درگیری در کرانه باختری

از سوی دیگر نیروهای فلسطینی، عناصر ارتش رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به نابلس، طولکرم و جنین واقع در کرانه باختری گلوله باران کردند.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که ساکنان طولکرم با شلیک گلوله و نارنجک از نظامیان صهیونیست که به این منطقه حمله کرده بودند استقبال کردند.

همچنین نیروهای فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در سیله الحارثیه واقع در نزدیکی جنین شلیک کردند.

نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام الله تعداد زیادی از فلسطینی‌های ساکن این اردوگاه را بازداشت کردند.

در جریان درگیری‌های رخ داده میان فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در این اردوگاه یک جوان فلسطینی زخمی شد.

خشم فلسطینی‌های ساکن اردوگاه‌های لبنان / تجمع مقابل سفارت عربستان

فلسطینی‌های اردوگاه صبرا و شتیلا واقع در بیروت نیز شب گذشته یک راهپیمایی در حمایت از ملت فلسطین برگزار کردند. راهپیمایی‌های مشابهی در اردوگاه برج البراجنه و منطقه الملعب البلدی در بیروت، اردوگاه نهرالبارد در شمال لبنان و اردوگاه البداوی در طرابلس لبنان برگزار شد.

حامیان فلسطین و معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی مقابل سفارت عربستان در بیروت تجمع کرده و علیه رژیم کودک کش شعار سر دادند.

فلسطینی‌های خشمگین ساکن اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل نیز یک راهپیمایی گسترده علیه جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه برگزار کردند.

راهپیمایی گسترده‌ای نیز در کانادا در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و در حمایت از ملت فلسطین برگزار شد.

وحشیانه‌ترین موج حملات هوایی و توپخانه‌ای علیه غزه

تشدید تنش میان نتیانیاهو و ارتش صهیونیستی

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان از تشدید بحران بی اعتمادی میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم خبر دادند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، نتانیاهو از نظرات و موضع گیری های فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی خشمگین شده و تصمیم گیری در خصوص حمله زمینی به نوار غزه را سخت و دشوار می‌داند.

در حال تکمیل

منبع: مـهر