سرمربی استقلالی تیم استقلال پیش از دیدار مقابل هوادار در واکنش به بحث جابجایی مکان میزبانی این تیم در تهران صراحتا مخالفت خودش را با این موضوع اعلام کرد و گفت که دوست دارد تیمش در تهران فوتبال بازی کند. پیش چشم هوادارانش! نکونام در ادامه این صحبت هایش پس از پایان بازی مقابل هوادار […]

- ۲ دلیل مهم نکونام برای ماندن استقلال در تهران

سرمربی استقلالی تیم استقلال پیش از دیدار مقابل هوادار در واکنش به بحث جابجایی مکان میزبانی این تیم در تهران صراحتا مخالفت خودش را با این موضوع اعلام کرد و گفت که دوست دارد تیمش در تهران فوتبال بازی کند. پیش چشم هوادارانش!

نکونام در ادامه این صحبت هایش پس از پایان بازی مقابل هوادار نیز با اشاره به شرایط خوب چمن ورزشگاه آزادی به صحبت‌هایی که با بازیکنانش در این باره انجام داده اشاره کرد و گفت: «تک تک بازیکنانم از وضعیت چمن ورزشگاه رضایت داشتند و معتقد بودند وضعیت چمن به مراتب بهتر از قبل شده و حالا می‌توان روی همین چمن کارهای تاکتیکی را انجام داد».

این صحبت‌ها کاملاً مشخص می‌کند که سرمربی استقلال علاقه‌ای به خروج تیمش از تهران ندارد. او حمایت هوادارانش را در دیدار مقابل هوادار کاملاً لمس کرد و معتقد هستند استقلال باید در تهران و پیش چشم هوادارانش فوتبال بازی کند. خواسته ای که طرفداران این تیم نیز در فضای مجازی بر آن تأکید دارند.

با این وجود اخباری همچنان در این باره مطرح می‌شود که مسئولان ورزشگاه آزادی هیچ تضمینی برای میزبانی استقلال و پرسپولیس در آزادی نداده‌اند. ضمن اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در هفته‌های آینده باز هم قرار است در این زمین به میدان برود.

منبع: خبـر ورزشی