در نشست خبری تیم‌های استقلال و هوادار جواد نکونام صراحتاً اعلام کرد که برای نیم فصل درباره جذب چند بازیکن با مدیرعامل باشگاه به توافق رسیده است.

استقلال, سقف قرارداد استقلال, فوتبال - با کمک فدراسیون مشکل سقف قرارداد استقلال قابل حل است؟

پیرو انتقادات جواد نکونام نسبت به شرایط یارگیری استقلال در ابتدای فصل طی ماه‌های اخیر، این مربی بار دیگر در نشست خبری بازی استقلال مقابل هوادار به این مسائل پرداخت.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار از مذاکرات جدی خود با علی خطیر برای جذب بازیکن در نیم فصل پرده برداری کرد.

سرمربی استقلالی آبی پوشان تهرانی با اعلام این موضوع که به علی خطیر گفته با توجه به شرایط رقم خورده برای استقلال با همین نفرات تا پایان نیم فصل ادامه می‌دهد گفت: «طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیرعامل باشگاه قرار شد در نیم فصل ۳ یا ۴ بازیکن دیگر به جمع نفرات فعلی تیم‌مان اضافه شود تا نقاط ضعف تیم برطرف شود».

آنطور که پیداست مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال در طول روزهای هفته گذشته که علی خطیر به محل تمرین استقلال می‌رفت در این باره به توافق رسیده‌اند که نکونام فعلاً تیمش را با همین نفرات و شرایطی که دارد جلو ببرد تا استقلال بتواند خودش را پیدا کند.

افراد نزدیک به تیم استقلال در این باره خبر می‌دهند که ظاهرا در روزهای اخیر که علی خطیر چند نوبت به محل تمرین استقلال رفته و طی صحبت‌هایی که با جواد نکونام انجام داده درباره این موضوع به توافق رسیدند که نکونام با همین نفرات و شرایط به جلو برود تا به نیم فصل برسند.

البته قرار است در این حد فاصل اسامی برخی بازیکنان مورد نظر جواد نکونام در اختیار علی خطیر قرار داده شود تا شرایط مالی و جذب آنها با اسپانسر باشگاه نیز به شور گذاشته شود تا در صورت مهیا بودن شرایط اقدامات اولیه برای زمینه چینی جهت جذب مهره‌های مورد نظر جواد نکونام در نیم فصل فراهم شود. گرچه این موضوع به رعایت سقف قرارداد هم بستگی دارد. چرا که استقلالی‌ها همین حالا هم برای جذب بلانکو به مشکل سقف قرارداد برخورد کرده بودند اما قرار است تمهیداتی در این زمینه از سوی فدراسیون و سازمان لیگ صورت بگیرد تا استقلال بتواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

منبع: خبـر ورزشی