به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی از نظامیان خود در کمین رزمندگان گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه خبر داد. سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که نظامی صهیونیست که بر اثر شلیک موشک ضد زره گردان‌های قسام در شهرک […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی از نظامیان خود در کمین رزمندگان گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که نظامی صهیونیست که بر اثر شلیک موشک ضد زره گردان‌های قسام در شهرک صهیونیست نشین «کیسوفیم» در شرق خانیونس به هلاکت رسیده است، «تمیر باراک» نام دارد.

هلاکت نظامی صهیونیست در نخستین تقابل با گردان های قسام در غزه

سخنگوی نظامی رژیم اشغالگر همچنین از زخمی شدن سه نظامی صهیونیست در این عملیات خبر داد که حال یکی از آنها وخیم است.

این خبر در حالی است که گردان‌های قسام اعلام کرد که روز یکشنبه یک یگان زرهی صهیونیستی چند متر از دیوار مرزی عبور و وارد نوار غزه شد که در کمین نیروهای قسام گرفتار شد.

بر اساس بیانیه گردان‌های قسام، مجاهدان شاخه نظامی حماس فوراً نیروی نفوذی دشمن را محاصره کرده و دو بولدزر و یک تانک آنها را هدف قرار داده و نیروهای صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی از منطقه و بازگشت به آن سوی دیوار مرزی کردند. گردان‌های قسام تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها هم به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشتند.

شبکه عبری زبان «کان» هم اعلام کرد که در نتیجه شلیک موشک ضدزره از غزه به سمت نظامیان صهیونیست در منطقه کیسوفیم، تلفات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد شده است.

رسانه‌های عبری زبان افزودند که بر اثر شلیک موشک ضدزره به سمت نظامیان صهیونیست در نوار مرزی باریکه غزه، ۴ نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

منبع: مـهر