بازی‌های پاراآسیایی| ‌یوسف‌زاده: شرایط رقابت در پاراجودو عادلانه بود
بازی‌های پاراآسیایی| ‌یوسف‌زاده: شرایط رقابت در پاراجودو عادلانه بود

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، محمدرضا حاج یوسف‌زاده پس از کسب نشان طلا توسط سیدمیثم بنی طبا در رقابت‌های پاراجودو بازی‌ها پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: بنی‌طبا دو سال پشت هم قهرمان جهان و آسیا شد و ۵ سال پیش هم برنز جاکارتا را کسب کرده بود. اینجا شرایط یکسان بود چون نابینایان و […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، محمدرضا حاج یوسف‌زاده پس از کسب نشان طلا توسط سیدمیثم بنی طبا در رقابت‌های پاراجودو بازی‌ها پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: بنی‌طبا دو سال پشت هم قهرمان جهان و آسیا شد و ۵ سال پیش هم برنز جاکارتا را کسب کرده بود. اینجا شرایط یکسان بود چون نابینایان و کم بینایان با یکدیگر مبارزه نمی کردند. 

وی افزود: بنی‌طبا دور اول استراحت کرد و در دو مبارزه بعدی به مصاف حریفان ازبکستانی و اندونزیایی رفت و در آخر هم توانست حریف هندی که رنک یک جهان را داشت، با ضربه فنی از پیش رو بردارد و طلا بگیرد. 

سرمربی تیم ملی پاراجودو در پایان گفت: جا دارد کسب این طلا را به همه روشندلان عزیز تبریک بگویم و از حمایت‌های فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان که زحمت می‌کشند، تشکر کنم. امیدوارم دیگر بچه‌ها نیز مدال های خوش رنگی در دو روز آینده کسب کنند.

بنی طبا امروز موفق شد در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کلاس J1، با شکست دادن حریف هندی خود به نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برسد.

پایان پیام/





منبع: فارس