این روزها بحث کاهش قرارداد بازیکنان استقلال باز هم داغ شده و باشگاه منتظر است تا بازیکنان این تیم رضایت داده و با کسر بخشی از قراردادها بتوانند مجوز حضور بلانکو در بازی‌های آینده را بگیرند. در این بین باز هم تعدادی از بازیکنان استقلال مخالف کاهش قراردادهای خود هستند و البته جواد نکونام هم […]

- کدام بازیکنان استقلال حاضر نیستند قراردادشان را کم کنند؟

این روزها بحث کاهش قرارداد بازیکنان استقلال باز هم داغ شده و باشگاه منتظر است تا بازیکنان این تیم رضایت داده و با کسر بخشی از قراردادها بتوانند مجوز حضور بلانکو در بازی‌های آینده را بگیرند.

در این بین باز هم تعدادی از بازیکنان استقلال مخالف کاهش قراردادهای خود هستند و البته جواد نکونام هم در این ماجرا خودش را کنار کشیده و به بازیکنان و مدیران استقلال اعلام کرده به هیچ عنوان در این قضیه ورود نمی‌کند چون توافق‌های صورت گرفته در ابتدای فصل و هنگام عقد قرارداد بین بازیکنان و باشگاه بوده است.

برخی از بازیکنان استقلال که قراردادهای یک ساله با باشگاه دارند به هیچ عنوان حاضر نیستند قراردادهای خود را کسر کنند و معتقدند این قراردادها از قبل بوده و کسانی باید قرارداد خود را کسر کنند که امسال با این باشگاه قرارداد ۲ ساله امضا کرده اند.

منبع: خبـر ورزشی