ربکا لوس ادعا می‌کند که پس از انتقال دیوید بکام به رئال مادرید در سال ۲۰۰۳ با او در رابطه بوده، اما پس از اینکه مطلع شد بکام پیام‌های خصوصی او را به دوستانش نشان می‌داد و با هم می‌خندیدند، بسیار ناراحت شد و رابطه‌اش را تمام کرد. او به نشریه میل گفت: «ما به […]

ربکا لوس ادعا می‌کند که پس از انتقال دیوید بکام به رئال مادرید در سال ۲۰۰۳ با او در رابطه بوده، اما پس از اینکه مطلع شد بکام پیام‌های خصوصی او را به دوستانش نشان می‌داد و با هم می‌خندیدند، بسیار ناراحت شد و رابطه‌اش را تمام کرد. او به نشریه میل گفت: «ما به هم پیامک می‌فرستادیم و شیطنت می‌کردیم، ناگهان پیامکی از بادیگارد اسپانیایی دریافت کردم. نوشته بود: بس کن. او پیام‌هایت را به دوستانش نشان می‌دهد و همه می‌خندند. خیلی ناراحت شدم. و آن درد و رنج باعث شد که دیگر راز بزرگ او را نزد خودم مخفی نگه ندارم.»

این زن هلندی ۴۶ ساله همچنین بکام را متهم به مظلوم‌نمایی در مستند جدید نتفلیکسش می‌کند. پس از انتقال ۲۵ میلیون پوندی‌ بکام به اسپانیا و دور شدن از همسرش ویکتوریا، ربکا به عنوان دستیارش منصوب شد. بکام در مستند بدون اشاره مستقیم گفت که داستان‌های مربوط به خیانت او به همسرش وحشتناک است و باعث می‌شد که حالش هرروز بد باشد.

اما ربکا واکنش نشان داد و ادعا کرد: «داستان‌ها وحشتناک بودند اما واقعیت دارند. بیچاره من. او باید مسئولیت بپذیرد. می‌دانم که باید تصویری که از خود ساخته را حفظ کند، اما از خودش قربانی ساخته و من را شبیه یک دروغگو نشان می‌دهد. اگر ساکت بمانم به عنوان دروغگو و کسی که داستان می‌سازد شناخته می‌شوم. به طور غیرمستقیم نشان داده که من کسی هستم که باعث عذاب ویکتوریا شده. در صورتی که خودش باعث این رنج و عذاب شده بود. او در مستند با بیان اینکه این مسائل مربوط به زندگی خصوصی‌اش است حرف‌ها را تمام می‌کند اما به نظر من این که زندگی خصوصی خود را برای خود نگه داری یک چیز است و گمراه کردن مردم چیز دیگری است.»

ربکا افزود: «وقتی سال‌ها پیش این مسائل را به صورت عمومی عنوان کردم فقط به واقعیت‌ها چسبیده بودم، زیرا من جوان ۲۶ ساله‌ای بودم که هیچ حمایتی پشت سرم نداشتم و در مقابل قدرتمندترین زوج جهان قرار گرفته بودم.»

بیشتر بخوانید:

یک زن هلندی مدعی شد؛ دیوید بکام در مستند مظلوم‌نمایی می‌کند/ او باعث عذاب ویکتوریا شده بود!

منبع: خبـر ورزشی