گل‌محمدی: امیدوارم بعد از بازی ۳ امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم
گل‌محمدی: امیدوارم بعد از بازی ۳ امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از ۴/۵ سال حضور در پرسپولیس اولین بازی است که در لیگ قهرمانان با حضور هوادار برگزار می‌شود و از این بابت واقعا خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار رفت مقابل استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: قبل از هرچیز به تیم خوب استقلال تاجیکستان خوشامد گفته و خوشحالیم میزبان این تیم خوب هستیم. پس از ۴/۵ سال حضور در پرسپولیس اولین بازی است که در لیگ قهرمانان با حضور هوادار برگزار می‌شود و از این بابت واقعا خوشحال هستم.

وی افزود: امیدوارم فردا بتوانیم با یک عملکرد خوب دل هواداران را شاد کنیم‌ قطعا انگیزه زیادی برای بازی خیلی مهم فردا از لحاظ شرایط جدولی داریم. هدف ما کسب ۳ امتیاز است. تمرینات خوبی انجام داده و آنالیز خوبی از حریف داشتیم. باید بدانیم فردا بازی راحتی نداریم و باید با تمرکز بازی کنیم. به هر صورت استقلال تاجیکستان تیم قابل احترامی است که ایده‌های خاص دفاعی خودش را دارد. باید شرایط فنی بازی را به شکلی رقم بزنیم که به سود ما باشد و باید جریان بازی را کنترل و مدیریت کنیم گه به موقعیت‌های گل دست پیدا کنیم. گفتم بازی راحتی نیست و امیدوارم فردا بتوانیم عملکرد فنی خوبی داشته باشیم تا پس از بازی در کنفرانس ۳ امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم.

ادامه دارد…

 

منبع: فارس