آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با استقلال تاجیکستان نکات جالبی داشت.

پرسپولیس, فوتبال - کری خوانی گل‌محمدی حال و هوای پرسپولیسی‌ها را عوض کرد

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* پیش از ورود بازیکنان تیم پرسپولیس به زمین از بلندگوهای ورزشگاه آهنگی از بهنام بانی پخش شد. در این لحظه افشین پیروانی که در کنار زمین مشغول صحبت با فاضلی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی بود درخواست کرد صدای بلندگوها را خاموش کند اما پس از لحظاتی در شرایطی که خبرنگاران درخواست کردند آهنگ پخش شود او هم با خنده اعلام کرد آهنگ را پخش کن.

* سرخ‌پوشان ساعت ۱۸:۲۵ وارد ورزشگاه شدند.

*  مهدی ترابی و امید عالیشاه وارد زمین شده و خود را به صف بازیکنان پرسپولیس که دور زمین مشغول دویدن بودند رساندند.

* محمد حسین کنعانی‌زادگان که در روزهای اخیر به دلیل اظهاراتش درمورد حواله خودرو به شدت مورد انتقاد قرار گرفته با روحیه‌ای بالا مشغول تمرین کنار هم تیمی‌هایش بود.

* زمانی که بازیکنان و دروازه‌بان‌های پرسپولیس مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند، یحیی گل‌محمدی چالش ضربه به تیر افقی را تمرین کرد که یک بار توانست توپ را به تیر بزند اما در نوبت دوم ناکام بود.

* سرمربی پرسپولیس همچنین یک پنالتی به سمت دروازه بیرانوند زد که این دروازه‌بان ملی پوش ضربه چیپ را مهار کرد.

* وحید امیری و میلاد سرلک همچنان به دلیل  مصدومیت دور از تمرینات پرسپولیس هستند.

* پس از انجام کارهای بدنی، بازیکنان در قالب ۳ گروه به بازی آقاوسط مشغول شدند که حضور یحیی گل‌محمدی و سید جلال حسینی در یکی از این گروه‌ها کری خاصی را بین سرمربی و مربی پرسپولیس با بازیکنان ایجاد کرده بود.

* در صحنه‌هایی از این بخش تمرین پرسپولیس، کنعانی‌زادگان و محمد عمری که زیر نظر اوسمار ویرا مشغول تمرین بودند، بارها با هم به شوخی وارد کل کل شدند.

* اهالی رسانه حدود ۲۰ دقیقه پس از شروع تمرین زمین را ترک کردند.

منبع: خبـر ورزشی