به گزارش زیرنویس، سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت گفت: روز گذشته یکی از تیم های گشت یگان امداد پلیس پایتخت  هنگام گشت زنی در محدوده محله خانی آباد تهران به ۲ مرد جوان که در حال تخریب صندق عقب خودرو بودند و با مشاهده خودرو گشت انتظامی تغییر مسیر داد، مشکوک […]

به گزارش زیرنویس، سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت گفت: روز گذشته یکی از تیم های گشت یگان امداد پلیس پایتخت  هنگام گشت زنی در محدوده محله خانی آباد تهران به ۲ مرد جوان که در حال تخریب صندق عقب خودرو بودند و با مشاهده خودرو گشت انتظامی تغییر مسیر داد، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران تیم گشت یگان امداد قبل از فرار مظنونان از محل آنان را در اقدامی ضربتی دستگیر و متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ بیان داشت: متهمان که دارای سوابق کیفری است برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری تهران قرار گرفتند.

این مقام ارشد  انتظامی  از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به هشدارهای پلیس، سارقان را در نیات خود ناکام سازند.

-از پارک کردن خودرو خود در مکان های ناامن، کم تردد، خلوت و تاریک خودداری کنید.

– حتی اگر خودرو خود را در حیاط یا پارکینگ ساختمان پارک می کنید شیشه ها را بالا بکشید و درها را قفل کنید.

-علاوه بر قفل و زنجیر کردن خودرو از قفل بودن درها و بالا بودن شیشه ها اطمینان حاصل کنید.

-در توقف های کوتاه مدت و حتی چند ثانیه ای هنگام ترک خودرو سوئیچ را بردارید و خودرو را خاموش کنید.

-هنگام پارک در پارکینگ های عمومی فاقد نگهبان از تجهیزات ایمنی استفاده کنید .

-بر روی خودرو خود لوازم ایمنی نظیر سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر خودرو و سایر وسایلی که از باز کردن در خودرو و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می کند و یا حداقل آن را به تاخیر می اندازند نصب کنید.

منبع خبر: رکنـا