پائولو اسکارونی رئیس میلان، مطمئن است که روسونری در تابستان آینده خرید بزرگی انجام خواهد داد. مجمع سهامداران میلان صورت مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را تصویب کرد و باشگاه برای اولین بار در ۱۷ سال گذشته به سود خالص رسید. رئیس باشگاه پائولو اسکارونی در کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه روز دوشنبه صحبت کرد و تا حدی […]

- میلان در تابستان قرار است بمب بترکاند/ اگر زلاتان بخواهد می‌تواند برگردد!

پائولو اسکارونی رئیس میلان، مطمئن است که روسونری در تابستان آینده خرید بزرگی انجام خواهد داد.

مجمع سهامداران میلان صورت مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را تصویب کرد و باشگاه برای اولین بار در ۱۷ سال گذشته به سود خالص رسید. رئیس باشگاه پائولو اسکارونی در کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه روز دوشنبه صحبت کرد و تا حدی برنامه‌های آینده باشگاه را توضیح داد.

«در جولای ۲۰۱۸ در وضعیت طوفانی به اینجا آمدم. نتایج مالی فاجعه بود و نتایج ورزشی متوسط. از آنجا مسیری را شروع کردیم که ما را به لیگ قهرمانان رساند و به ما اجازه داد یک اسکودتو را ببریم. امروز  رسیدن به سود خالص را جشن می‌گیریم. درآمد ما دو برابر شده و به ۴۰۰ میلیون یورو رسیده است. ما در همه بخش‌ها پیشرفت کرده‌ایم و تیمی رقابتی با آینده‌ای روشن ساخته‌ایم. کل باشگاه ثابت کرده که بسیار کارآمد است.»

از اسکارونی پرسیده شد که آیا نتایج مالی اخیر به میلان کمک می‌کند تا در سال ۲۰۲۴ خرید تابستانی بزرگی داشته باشد. او پاسخ داد: «امیدوارم اینطور باشد. می‌دانید که نتایج ورزشی بر نتایج مالی تأثیر می‌گذارد. اگر میلان در لیگ قهرمانان خوب ظاهر شود و به لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا کند با درآمدهای مهمی که به دست می‌آوریم وضعیت‌مان پایدارتر خواهد بود. در آن مرحله می‌توانیم به بازار به گونه‌ای متفاوت نگاه کنیم. اگر درآمدها به ما اجازه دهد سطح قرارداد را بهبود بخشیم و بازیکنان قوی‌تری با قراردادهای بلندمدت داشته باشیم، این کار را انجام خواهیم داد.»

میلان تایید کرده که در حال کار روی پروژه‌ای برای ساخت یک استادیوم جدید در منطقه سن دوناتو، درست خارج از میلان هستند و مالک باشگاه، گری کاردیناله، در حال حاضر ۴۰ میلیون یورو برای ساخت این استادیوم سرمایه‌گذاری کرده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود روسونری از سال ۲۰۲۸ یا ۲۰۲۹ دیگر در سن‌سیرو بازی نخواهد کرد، اما بپه سالا، شهردار میلانو از تصمیم باشگاه برای جدایی از استادیوم مه آتزا ناراضی است.

اسکارونی در پاسخ گفت: «من ناامید شدم. اگر شورای شهر پروژه‌ای که سرمایه‌گذار خصوصی دارد را چهار سال پیش تصویب می‌کرد، استادیوم را تا الان ساخته بودیم. اکنون روی پرونده سن دوناتو کار می‌کنیم و کاردیناله ۴۰ میلیون یورو برای برنامه‌ریزی اولیه سرمایه‌گذاری کرده است.»

از رئیس میلان پرسیده شد که آیا ایبراهیموویچ در آینده نزدیک مدیر باشگاه خواهد شد، زیرا قبلاً چندین بار با جورجیو فورلانی مدیرعامل و کاردیناله ملاقات کرده بود.

«این سوال را باید از خودش بپرسید. ما ثابت کرده‌ایم که موافق این اتفاق هستیم. او دوست ماست، بنابراین درها همیشه به روی او باز هستند. زلاتان باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد چه کاری انجام دهد.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی