صعود زهرا نعمتی به نیمه‌نهایی
صعود زهرا نعمتی به نیمه‌نهایی

زهرا نعمتی ملی‌پوش تیروکمان ایران به مرحله نیمه نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو صعود کرد.

به گزارش زیرنویس، در رقابت‌های تیروکمان پاراآسیایی هانگژو، کمانداران ایران در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو به مصاف نماینده هند رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید.

صعود زهرا نعمتی به نیمه‌نهایی

زهرا نعمتی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از تایلند رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. نعمتی روز جمعه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف کمانداری از هند می‌رود.

سمیه رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو به مصاف نماینده اندونزی رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از چین رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

مریم یاورپور در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند به مصاف نماینده فیلیپین رفت و با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۱ به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از سنگاپور رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۱ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

صعود زهرا نعمتی به نیمه‌نهایی

زهرا نعمتی

فرزانه عسگرپور در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند به مصاف نماینده تایلند رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۳ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از چین رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۹ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

باشگاه خبرنگاران