مسی آدم فضایی ولی رونالدو فوتبالیست عادی!
مسی آدم فضایی ولی رونالدو فوتبالیست عادی!

به گزارش زیرنویس، عادل رامی مدافع سابق تیم ملی فرانسه که سابقه بازی سال ها در لالیگا را دارد درباره تقابل هایش با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرد. رامی سال ها برای والنسیا و سویا در لالیگا بازی کرد. او درباره تفاوت مسی با رونالدو گفت: من رونالدو و مسی را دوست دارم […]

به گزارش زیرنویس، عادل رامی مدافع سابق تیم ملی فرانسه که سابقه بازی سال ها در لالیگا را دارد درباره تقابل هایش با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

رامی سال ها برای والنسیا و سویا در لالیگا بازی کرد. او درباره تفاوت مسی با رونالدو گفت: من رونالدو و مسی را دوست دارم و هر دو بازیکنان بزرگی هستند. اما تفاوت زیادی میان این دو است.

وی افزود: وقتی در والنسیا بودم مثل یک ارتش برای توقف مسی وارد زمین شدیم ولی در پایان شکست خوردیم! من مقابل ژاوی، اینیستا و بوسکتس بازی کردم و با آنها مقابله می کردم و خسته نمی شدیم. اما وقتی مسی توپ را می گرفت به خودم می گفتم(استغفرالله) او همه چیز است! او توانایی بازیسازی فوق العاده ای دارد و بسیار سریع است.

ستاره مسلمان ادامه داد: در واقع شما باید مقابل مسی بازی کنید تا متوجه شوید من چه می گویم. وقتی شروع به دریبل زنی می کرد همه ما می ترسیدیم. یکی از ما به عنوان ارتش می رفت تا توپ را از مسی بگیرد ولی موفق نمی شد. او انسان نیست و فوتبالیست به شمار نمی آید او یک آدم فضایی است.

پایان پیام/





منبع: فارس