به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: خوشحالم دختران و پسران قایقران همه تلاش خود را کردند. در اولین دوره‌ای که قایقرانی وارد بازی‌های پاراآسیایی شد، موفق شدیم ۲ طلا، یک نقره و دو برنز کسب کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم در ادوار آینده باز […]

- تلاش‌مان درخشش قایقرانی ایران در پارالمپیک است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: خوشحالم دختران و پسران قایقران همه تلاش خود را کردند. در اولین دوره‌ای که قایقرانی وارد بازی‌های پاراآسیایی شد، موفق شدیم ۲ طلا، یک نقره و دو برنز کسب کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم در ادوار آینده باز هم این موفقیت‌ها تکرار شود و نتایج بهتری بدست آید. ما می‌توانستیم در رشته‌های دیگر هم حضور داشته باشیم که به دلیل نبود تجهیزات و امکانات، شرکت نکردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم به کمک ارگان‌هایی که دلسوز ورزش هستند و بی منت به ورزشکاران این قشر از جامعه علاقه‌مند هستند پای کار بیایند و به فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک کمک کنند تا بتوانیم تعداد ورزشکاران را از ۶ ورزشکار به ۱۲ ورزشکار برسانیم.

سهرابیان افزود: خوشبختانه ورزشکاران پاراکانو با دیگر ورزشکاران در رشته قایقرانی فرقی ندارند. بچه‌های ما ۵ سال زحمت کشیدند و مزد زحمات خودشان را گرفتند. مجددا پس از چند روز کار را دوباره پیگیری خواهیم کرد و امیدوارم در پارالمپیک هم اسم و نام ایران را زنده نگه داریم.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند برای بازی‌های پارالمپیک قول کسب مدال بدهد، عنوان کرد: قول دادن در مسابقات سخت است. همین طور که در بازی‌های آسیایی قول دورقمی شدن مدال در قایقرانی را دادیم، اما به خاطر صدم ثانیه اختلاف، ۷ قایقران ما چهارم شدند. البته از نظر آمار ریاضی پیش‌بینی ما درست بود، اما در کسب مدال فاصله گرفتیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا