به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، تیم ملی پاراقایقرانی ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو عملکرد موفقی داشت و از ۶ قایقران حاضر در مسابقات به ۵ مدال دست یافت. در همین رابطه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی اظهارداشت: خوشحالم دختران و پسران قایقران همه تلاش خود را کردند. در اولین دوره ای که […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، تیم ملی پاراقایقرانی ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو عملکرد موفقی داشت و از ۶ قایقران حاضر در مسابقات به ۵ مدال دست یافت.

در همین رابطه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی اظهارداشت: خوشحالم دختران و پسران قایقران همه تلاش خود را کردند. در اولین دوره ای که قایقرانی وارد بازی های پاراآسیایی شده است موفق شدیم ۲ طلا، یک نقره و دو برنز کسب کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم در ادوار آینده باز هم این موفقیت ها تکرار شود و نتایج بهتری بدست آید. ما می توانستیم در رشته های دیگر هم حضور داشته باشیم که به دلیل نبود تجهیزات و امکانات در آت ها شرکت نکردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم به کمک ارگان هایی که دلسوز ورزش هستند و بی منت به ورزشکاران این قشر از جامعه علاقه من هستند پای کار بیایند و به فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک کمک کنند تا بتوانیم تعداد ورزشکاران را از ۶ ورزشکار به ۱۲ ورزشکار برسانیم و همراه با مدال های فراوان شود.

سهرابیان افزود: خوشبختانه ورزشکاران پاراکانو با دیگر ورزشکاران در رشته قایقرانی فرقی ندارند. بچه های ما ۵ سال زحمت کشیدند و مزد زحمات خودشان را گرفتند. مجددا پس از چند روز کار را دوباره پیگیری خواهیم کرد و امیدوارم در پارالمپیک هم اسم و نام ایران را زنده نگه داریم.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که آیا می تواند برای بازی های پارالمپیک قول کسب مدال بدهد، عنوان کرد: قول دادن در مسابقات سخت است. همین طور که در بازی های آسیایی قول دورقمی شدن مدال در قایقرانی را دادیم، اما به خاطر صدم ثانیه اختلاف، ۷ قایقران ما چهارم شدند. البته از نظر آمار ریاضی پیش بینی ما درست بود اما در کسب مدال فاصله گرفتیم.

پایان پیام/





منبع: فارس