پرسپولیس نباید حریف تاجیکی خود را دستکم بگیرد/ امیدوارم شهاب زاهدی مغرور نشود
پرسپولیس نباید حریف تاجیکی خود را دستکم بگیرد/ امیدوارم شهاب زاهدی مغرور نشود

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم استقلال تاجیکستان اظهار کرد: فوتبال ما خیلی فراتر از فوتبال تاجیکستان است و همه جوره ما از این تیم بالاتر هستیم، اما نباید این تیم را دستکم بگیریم. ما برای اینکه در کورس رقابت با تیم النصر باقی بمانیم و شرایطمان خوب باشد […]

- پرسپولیس نباید حریف تاجیکی خود را دستکم بگیرد/ امیدوارم شهاب زاهدی مغرور نشود

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم استقلال تاجیکستان اظهار کرد: فوتبال ما خیلی فراتر از فوتبال تاجیکستان است و همه جوره ما از این تیم بالاتر هستیم، اما نباید این تیم را دستکم بگیریم. ما برای اینکه در کورس رقابت با تیم النصر باقی بمانیم و شرایطمان خوب باشد به نظرم باید حداقل کاری که می‌کنیم ۳ امتیاز بازی با استقلال تاجیکستان را بگیریم و در کنارش یک بازی خوب و زیبا هم انجام بدهیم و تماشاگر پسند باشد و تماشاگران لذت ببرند.

شرایط پرسپولیس بعد از حواشی بهتر شده است 

او افزود: امیدوارم این اتفاق بیفتد و تماشاگران از این بازی حمایت کنند و مصدومان ما برسند و یک بازی خوب در کنارش هم یک نتیجه خوب عاید تیم ما شود. شرایط تیم ما بعد از حواشی که برای تیم ما به وجود آمد، خوب است و بعد از بازی با الدحیل توانستیم تیم‌های گل گهر و پیکان را ببریم. به نظرم پرسپولیس خودش را پیدا کرده و جمع و جور شده است. البته بازی‌های آسیایی با بازی‌های لیگ  خیلی فرق می‌کند و امیدوارم که بازیکنان هم قسم شوند یک بازی خوب انجام بدهند تا بتوانند این ۳ امتیاز را در خانه نگه دارند.

نبود بازیکنان اصلی احساس می شود 

انتظاری درباره اینکه نبود چند بازیکن اصلی از جمله وحید امیری، میلاد سرلک، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی  در این بازی تاثیر گذار است، گفت: صددرصد،  این‌ها بازیکنان کلیدی ما هستند که براساس اتفاقات ورزشی که پیش می‌آید این بازیکنان را موقتا از دست دادیم و امیدوارم که زودتر مصدومیتشان رفع شود و به تمرینات برگردند، اما ما یک تیم بزرگ هستیم. این بازیکنان  مقابل الدحیل و گل گهر و پیکان هم نبودند، اما تیم ما روند خوب خود را سپری کرد و فوتبال زیبایی ارائه داد و در کنارش هم نتایج خوبی هم کسب کرد. نبود این‌ها احساس خواهد شد، اما امیدوارم کسانی که جایگزین این بازیکنان می‌شوند به نحو احسن بازی کنند و بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

مصدومیت بازیکنان پرسپولیس به علت بی برنامگی فدراسیون فوتبال است

او افزود: بعضی‌ها گفتند بازیکنان  به خاطر زمین خراب مصدوم شدند، اما شاید یکی از دلایلش همین موضوع باشد و چمن آزادی باعث آسیب دیدگی شده است. البته من می‌خواهم بگویم که علت مصدومیت این بازیکنان صددرصد چمن نیست و به نظرم برنامه ریزی غلط فدراسیون فوتبال است.  بازیکنان در شرایط لیگ بودند، اما یک دفعه  بعد از هفته چهارم، لیگ به مدت ۲۰، ۲۵ روز تعطیل شد و دوباره بازی کردند و باز هم تعطیل شد و این وقفه‌هایی که رخ می‌دهد باشگاه موظف است که دوباره بدنسازی کند. همچنین یکسری از بازیکنان در شرایط بدنسازی یک دفعه به تیم ملی امید و بزرگسال  می‌رفتند.

انتظاری تصریح کرد: یاسین سلمانی به طور کلی روی هوا و در پرواز بود و مرتضی پورعلی گنجی هم همین اتفاق برایش رخ داد و همین‌ها فشار بر روی بازیکن وارد می‌کند. بدن یک بازیکن مگر چقدر می‌تواند قوی باشد و آن قدر بی برنامگی بود که بازیکن مصدوم شده است. من فکر می‌کنم مصدومیت بازیکنان به خاطر بی برنامگی فدراسیون فوتبال بود.

بازیکن پرسپولیس صحبت از ماشین  ۱۰۰ میلیاردی می کند 

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه‌های به وجود آمده از اظهارات حسین کنعانی زادگان گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در ۱۰، ۱۵ روز گذشته گفته که ما پول نداریم تا هزینه نهار بازیکنان را بدهیم و صحبت درباره این مسئله اصلا صحیح نیست. همچنین بازیکنان  هم گله می‌کنند که پول نداریم،  اما از آن طرف بازیکن ملی پوش ما مصاحبه می‌کند که یک ماشین ۱۰۰ میلیاردی دارد به دستم می‌رسد. مگر می‌شود چنین چیزی و با عقل جور در نمی‌آید.

امیدوارم شهاب زاهدی مغرور نشود 

او درباره اینکه مشکل گلزنی شهاب زاهدی با هت تریک در بازی با پیکان حل شد، گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که ما پول نهار را نداریم و ما نمی‌توانستیم بگوییم که مهاجم بیاورد. من از همان ابتدا گفتم که از داشته هایمان استفاده کنیم و به شهاب زاهدی بها بدهند. همچنین بیان کردم که این بازیکن از دل فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بیرون آمده است و  اگر  بها بدهند، در یکی از بازی‌ها پایش به گلزنی باز می‌شود و همین طور هم شد. ما از داشته ایمان می‌توانیم به نحو احسن بهره ببریم  و خدای شکر که زاهدی پایش به گلزنی بازی شد و امیدوارم مغرور نشود و همین  روند ادامه بدهد و با همین داشته هایمان امید اول قهرمانی در لیگ هستیم و با همین بازیکنان می‌توانیم حرفی برای گفتن در آسیا داشته باشیم.

انتظاری درباره اینکه شانس پرسپولیس  برای برد در بازی با استقلال تاجیکستان را چقدر می‌داند، گفت:  به نظرم ما ۳ بر صفر این بازی  را می‌بریم.

باشگاه خبرنگاران