بازیکن سابق یوونتوس و بارسلونا کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکنی می‌داند که تا به حال با او کار کرده است.

میرالم پیانیچ ادعا می‌کند که از بازی با کریستیانو رونالدو بیشتر از لیونل مسی لذت برده و CR۷ بهترین بازیکنی است که با او کار کرده است.

ملی‌پوش بوسنی و هرزگوین مدتی هم‌تیمی رونالدو و مسی بود. او هر دو برنده توپ طلا را از نزدیک دیده و ۷۷ بازی در کنار رونالدو در یوونتوس و ۳۰ بازی با مسی در بارسلونا را در کارنامه دارد. پیانیچ سه جام از جمله عنوان قهرمانی سری آ را در حالی که در ایتالیا بود به دست آورد، اما دوران چندان خوبی را در نوکمپ سپری نکرد، با ثبت صفر گل و تنها ۱۳ حضور در ترکیب اصلی تیم در لالیگا در طول فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ که آخرین فصل مسی در کاتالونیا بود.

زمانی که با CR7 همراه شد موفقیت بیشتری کسب کرد و به «اوژوگو» گفت: «من با کریستیانو رونالدو زیاد صحبت می‌کنم. خاطرات زیادی با او دارم، او فوتبالیست بزرگی است و بهترین کسی است که تا به حال با او بازی کرده‌ام. او یکی از دو، سه بازیکن قدرتمند تاریخ است. خیلی خوش شانس بودم که با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازی کردم و سخت است بگویم چه کسی قوی‌تر است. اما از بازی با کریستیانو رونالدو بیشتر لذت بردم.»

پیانیچ مانند رونالدو در خاورمیانه بازی می‌کند. در حالی که فوق‌ستاره پرتغالی به همراه النصر در عربستان سعودی حضور دارد، پیانیچ برای شارجه در لیگ امارات توپ می‌زند. در همین حال، مسی در تابستان ۲۰۲۳ با پیوستن به تیم اینترمیامی راهی ایالات متحده شد.

بیشتر بخوانید:

من از بازی با کریستیانو رونالدو بیشتر از لیونل مسی لذت بردم

من از بازی با کریستیانو رونالدو بیشتر از لیونل مسی لذت بردم

منبع: خبـر ورزشی