ماجراهای واردات خودرو این روزها به سوژه مهمی برای بازیکنان استقلال و پرسپولیس و البته سایر ملی‌پوشان تبدیل شده است.

پرسپولیس, حواله خودرو, حواله خودرو فوتبالیستا - پیشنهاد ویژه یک نمایشگاه اتومبیل به ۳ استقلالی

ملی پوشان کشورمان از بابت صعود به رقابت‌های جام جهانی حواله خودرو گرفتند اتفاقی که این روزها سر و صدای بسیار زیادی راه انداخته و حتی موجب تقابل گروهی از ورزشکاران با فوتبالیست‌ها شده است اما باید حواسمان باشد که قاعده مذکور فقط در مورد جام جهانی  ۲۰۲۲ نبود و طی ۲۵ سال گذشته هرگاه تیم ملی فوتبال ایران توانست به جام جهانی راه پیدا کند، ملی‌پوشان حواله خودرو با شرایط ویژه داده شد.

در همین خصوص شنیدیم یک نمایشگاه‌دار در شمال شهر تهران به سه بازیکن استقلال که واجد شرایط واردات خودرو بوده‌اند، پیشنهاد کرده که با آنها شریک شود. ظاهرا بر اساس این پیشنهاد بازیکنان مذکور با استفاده از مجوز خود اتومبیلی که این نمایشگاه‌دار می‌گوید را وارد کنند و در سود حاصل از فروش آن طبق قراردادی معین شریک شوند.

ظاهرا نمایشگاه مورد نظر به ۳ بازیکن استقلال گفته که نباید قیمت اتومبیل‌ها به گونه‌ای باشد که فروش آن بیشتر از یک ماه طول بکشد. البته اینطور که شنیدیم، یکی از بازیکنان استقلال این پیشنهاد را نپذیرفته و دو نفر دیگر هم هنوز پاسخ قطعی نداده‌اند که با طرح مذکور موافقند یا اینکه ترجیح می‌دهند خودشان به صورت مستقیم اقدام کنند.

منبع: خبـر ورزشی