لابلای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و درگیری‌های این روزهای مسئولان فدراسیون، یک نفر پیگیر کار بلانکوی آرژانتینی آبی‌پوشان تهران است.

فوتبال, مدیرعامل باشگاه استقلال - کمک فدراسیون برای اضافه شدن بلانکو به لیست استقلال

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال که این روزها به شدت بابت عدم ثبت قرارداد رسمی گوستاو بلانکو تحت فشار است تقریبا هر روز در حال رایزنی با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برای تحقق این امر بوده است.

مدیر حقوقدان باشگاه استقلال که سابقه همکاری با این فدراسیون را هم در کارنامه‌اش دارد این روزها به شدت در حال رایزنی برای ایجاد فرصت و شرایطی جهت ثبت قرارداد این بازیکن بوده و همچنان در تلاش است تا شاید مجوزی برای انجام این کار راه از مسئولان فدراسیون فوتبال بگیرد.

در همین باره گفته می‌شود مدیران فدراسیون فوتبال نیز با توجه به مقررات تعیین شده برای بودجه و سقف قرارداد بازیکنان استقلال تاکنون در چند جلسه این مسائل و ریز اعداد و ارقام قراردادهای بازیکنان و هزینه کلی باشگاه استقلال را مورد بررسی قرار داده اند تا راهکاری برای این موضوع پیدا کنند.

افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه استقلال می‌گویند این موضوع به احتمال زیاد با کمک مسئولان فدراسیون قابل حل است اما زمان و شرایط آن ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی