به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ مهدی مهدوی‌نیا در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان بندرگز پرداخت و اظهار کرد: در پی وقوع درگیری و نزاع دسته جمعی در روستای «نوکنده» از توابع شهرستان بندرگز، مأموران انتظامی در اسرع وقت وارد عمل شدند.  وی با تأکید بر […]

به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ مهدی مهدوی‌نیا در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان بندرگز پرداخت و اظهار کرد: در پی وقوع درگیری و نزاع دسته جمعی در روستای «نوکنده» از توابع شهرستان بندرگز، مأموران انتظامی در اسرع وقت وارد عمل شدند.

 وی با تأکید بر اینکه مأموران انتظامی با حضور در محل وقوع این نزاع که با تیراندازی همراه بود، اقدامات عملیاتی و انتظامی اولیه جهت کنترل درگیری را آغاز کرد، ادامه داد: در جریان این نزاع دسته جمعی، سه نفر زخمی و به مرکز درمانی شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز با اشاره به اینکه با هوشیاری مأموران حاضر در صحنه ۹ نفر از عاملان درگیری مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که دام یکی از گله‌داران در محدوده استقرار محصول یکی از اهالی روستا مشغول به چرا بوده تا اینکه درگیری بین آنها آغاز و تبدیل به این رفتار نامتعارف اجتماعی شده است.

وی با بیان اینکه عاملان این درگیری توسط ماموران انتظامی بخش نوکنده، در محل وقوع حادثه دستگیر و همه آنها با هماهنگی دستگاه قضایی به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی برخورد قاطع با افرادی را که در تلاش برای بر هم زدن امنیت و آرامش عمومی جامعه هستند را وظیفه ذاتی پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

وی اضافه کرد: قطعاً هرگونه اختلاف شخصی و یا هر نوع اختلاف نظری باید از طریق قانونی و با طرح موضوع در دستگاه قضایی حل و فصل شود و پلیس در برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی به شدت برخورد کرده و با هیچ احدی در هر پست و مقامی مماشات نخواهد کرد.

 

منبع خبر: رکنـا