ممبینی: مشکل بین کشتی‌گیران و فوتبالیست‌ها با تدبیر مسؤولان دولتی و وزیر ورزش حل می‌شود
ممبینی: مشکل بین کشتی‌گیران و فوتبالیست‌ها با تدبیر مسؤولان دولتی و وزیر ورزش حل می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هدایت ممبینی درمورد بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: امیدواریم تیم‌های ما بتوانند در لیگ قهرمانان نتایج خوبی بگیرند. شب گذشته سپاهان نتیجه خوبی گرفت. نساجی هم خوب بازی کرد و امیدوارم این شکست را در به‌زبان برگشت جبران کند. امیدوارم پرسپولیس هم نتیجه خوبی بگیرد و تیم‌های ما […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هدایت ممبینی درمورد بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: امیدواریم تیم‌های ما بتوانند در لیگ قهرمانان نتایج خوبی بگیرند. شب گذشته سپاهان نتیجه خوبی گرفت. نساجی هم خوب بازی کرد و امیدوارم این شکست را در به‌زبان برگشت جبران کند. امیدوارم پرسپولیس هم نتیجه خوبی بگیرد و تیم‌های ما به مرحله بعدی صعود کنند.

وی درمورد تکلیف برگزاری بازی‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: باید جلسه‌ای در سازمان لیگ برگزار شود. ان‌شاءالله مشکلی نیست. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص حواشی اخیر نسبت به مجوز خودرو ملی‌پوشان و اختلاف ایجاد شده بین فوتبال و کشتی تاکید کرد: باید همه قهرمانان خود را همیشه حمایت کنیم. ان‌شاءالله این مشکل هم با درایت وزیر ورزش و مسؤولان دولتی حل می‌شود تا ورزشکاران ما بتوانند با حاشیه امنیت خوبی به مسابقات قهرمانی بپردازند.

پایان پیام/





منبع: فارس