با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این تصمیم بعد از جلسه علی خطیر با عسگریان رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گرفته شد و دقایقی قبل از سوی باشگاه استقلال به طور رسمی اعلام شد. پیش از این شایعاتی درباره احتمال خروج استقلال […]

- رسمی؛ محل برگزاری استقلال- آلومینیوم مشخص شد

با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این تصمیم بعد از جلسه علی خطیر با عسگریان رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گرفته شد و دقایقی قبل از سوی باشگاه استقلال به طور رسمی اعلام شد.

پیش از این شایعاتی درباره احتمال خروج استقلال از تهران برای میزبانی از آلومینیوم اراک به وجود آمد اما در نهایت ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان مسابقه معرفی شده است.

باشگاه استقلال با اعلام خبر بازشدن سایت بلیت فروشی برای دیدار با آلومینیوم اراک نوشته است: «تیم فوتبال استقلال روز جمعه پنج آبان و از ساعت ۱۸ میزبان تیم آلومینیوم اراک است.این دیدار در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران برگزار می‌شود. بلیت فروشی هم شروع شده است.»

باشگاه استقلال اعلام دقیقی درباره تعداد تماشاگرانی که مجاز به حضور در استادیوم آزادی هستند نکرده اما به نظر می رسد حدود ۳۰ هزار تماشاگر که نزدیک به دو هزار نفر از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند می توانند بلیت بخرند و روز جمعه وارد ورزشگاه آزادی شوند.

منبع: خبـر ورزشی